Een creatieve uitspatting | Your music

Een beetje teveel nadenk tijd, gevoelens waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet en, zoals hieronder al beschreven, een vaag gevoel van ...

Een beetje teveel nadenk tijd, gevoelens waarvan ik niet weet wat ik ermee aan moet en, zoals hieronder al beschreven, een vaag gevoel van gemis, maken dat ik het geluk heb dat teksten zoals deze op de raarste momenten uit mijn vingertoppen lijken te rollen. Een klein beetje dramatisch (want misschien ben ik dat ook wel), erg poëtisch en as always misschien wat vaag, maar dat maakt niet uit. Oh, ik hou van die creatieve uitspattingen. Ik ga lekker zo! :)


I'm alone,
but lucky for me
there's a difference between being alone
and lonely

But you know,
When I listen to my favorite song
and replace the singer's voice with yours,
and that's so easy since we've ended it,
it makes it seem like I own the world

And when I think about what I have done
or should have done or haven't done
and a wave of missing flows through me,
I regret what I've decided and long for what could've been

Your music made me wander through worlds I never knew 
I felt so invincible and that, all because of you
So afraid for what was coming, but dying to take risks,
but then you suddenly decided, that you didn't want it.

And now when I think back
and do an attempt to play your songs,
to bring back that ''nice'' feeling,
I always seem to play them wrong

So, now I'm here alone
and I thought I would be fine,
but I've never been this lonely
and the blame is all mine

Er zal hier en daar nog wel een grammatica fout of zo in zitten, excuse me for that. | Afbeelding 

You Might Also Like

0 reacties