Als hij ''out of your league'' is

Dat sucked . Tenminste, als iemand wel ''out of your league'' kan zijn. (ik probeer een Nederlandse vertaling te vinden, tot...

Dat sucked. Tenminste, als iemand wel ''out of your league'' kan zijn. (ik probeer een Nederlandse vertaling te vinden, tot nu toe niet gelukt!) Want, volgens mij is het een conclusie die je zelf trekt, omdat je jezelf blijkbaar niet goed genoeg voor hem vind, of misschien vind hij je niet goed genoeg voor zichzelf. ''Out of his league'' zijn is iets waar ik me de laatste tijd nogal mee bezig houd, om 'bepaalde' redenen. Aan de ene kant vraag ik mezelf dan ook af hoe ik over zoiets persoonlijks een artikel kan schrijven. Maar aan de andere kant, over alles valt een artikel te schrijven, dus waarom ook niet!




In de inleiding zei ik er al iets over: het kan zijn dat hij jou niet goed genoeg voor hem vindt. Anders gezegd vindt hij je dus niet leuk. Auw. Pijnlijk. Heel stom, maar in dit geval kun je zo'n jongen het best gelijk vergeten. Helaas weet ik hoe verdomd moeilijk het is. Als hij je niet goed of leuk genoeg vind, kan het zijn dat jij gewoon niet zijn type bent, daar valt niets aan te veranderen. Hoe moeilijk het ook is, dit kun je het best gewoon accepteren. 

Misschien valt ''out of his league'' beter te omschrijven als meer de zelf de conclusie trekken dat jij niet goed genoeg voor hem bent. Ergens vind ik dat dit niet kan, omdat (hoewel je diegene waar op je verliefd bent wel zo ziet) geen god is ofzo. Misschien dat je het zo ziet omdat je je minderwaardig voelt, maar voor zover ik weet is ''out of his league'' zijn iets wat je zelf bepaald. En stel, je vind jezelf niet goed genoeg voor hem, geloof ik dat je je daar vanzelf ook naar gaat gedragen. Door de gedachte 'hij vind me toch niet leuk, ik ben niet goed genoeg voor hem', word je alleen maar onzekerder, wat hij uiteindelijk ook zal zien. And I guess guys aren't really into that. Er wordt me namelijk altijd vertelt dat jongens van zelfverzekerde meisjes houden...

Je zou het gewoon moeten proberen, je kunt immers nooit bepalen of je ''out of his league bent'', zonder dat je niet eens weet of hij jou leuk vind. En stel dat het nou wél zo is dat jij niet zijn type bent, geef jezelf daar dan niet de schuld van. Het is zijn probleem dat hij jou niet leuk vind, hij weet niet wat hij laat lopen. :)


Op dit moment weet ik heel eventjes niet meer waar ik met dit artikel heel wil. Het gaat er dus om dat ik vind dat ''out of his league'' zijn, niet bestaat. Je kan hooguit niet zijn type zijn en daar is niets aan te doen. In dat geval kun je hem het beste zo snel mogelijk vergeten, geen zielige muziek luisteren en in de put zitten, (of misschien juist wel, even alles eruit huilen) veel afleiding zoeken en je hart luchten bij mensen helpt ook. het feit dat hij jou niet leuk vindt en dat het voelt alsof jij niet goed genoeg voor hem bent, is even kut, maar vergeet niet dat er meer vissen in de zee zwemmen! Iemand ''minstens zo perfect'' als hij loopt echt nog wel ergens rond!

Goed, dit artikel was misschien meer een soort van zelf-therapie, want ik wilde ergens gewoon een beetje iets van me afschrijven. En het liefst zou ik hem maar al te graag laten weten dat ik boos op hem ben, om meerdere redenen, maar het lost niks op. Dan maar mijn fijne blog als uitlaatklep gebruiken, waarbij ik nog probeer om er inhoud aan te geven, haha. Ik weet niet of dat überhaupt gelukt is. Ik kan altijd nog Twitter gebruiken als uitlaatklep, dat werkt altijd erg goed, haha. Ik hoop toch dat jullie het een beetje interessant vonden om te lezen. Geloven jullie dat een meisje of jongen ''out of his/her leaugue'' kan zijn?



Afbeelding(en): WeHeartIt, Girlscene

You Might Also Like

1 reacties

  1. Goed geschreven zeg! Het klopt helemaal, althans ik ben het helemaal met je eens. :)

    BeantwoordenVerwijderen