Blije liedjes.

Soms ben ik super vrolijk (de laatste tijd steeds vaker) en dan zet ik automatisch een vrolijk liedje op, vaak dans ik dan ook nog een beetj...

Soms ben ik super vrolijk (de laatste tijd steeds vaker) en dan zet ik automatisch een vrolijk liedje op, vaak dans ik dan ook nog een beetje terwijl ik van alles aan het doen ben. Als ik dan een keer niet zo vrolijk ben luister ik eerst wat minder vrolijke liedjes, maar om dan niet in een visuele cirkel van verdriet te raken zet ik dan toch maar weer gauw een leuk liedje op waar ik meestal gelijk vrolijk van word. Mocht je behoefte hebben aan wat vrolijke nummers, dan zit je hier goed, want ik deel in dit artikel mijn top vijf van vrolijke liedjes met jullie. Veel plezier met luisteren!

Waiting for the night - Armin van Buuren



Stipt op nummer een staat 'Waiting for the night' van Armin van Buuren. Ik vind Armin van Buuren echt onwijs goed en ik ben best wel trots op het feit dat hij een 'Dutchie' is, haha. Dit liedje vind ik zo fijn. Ik dans nu terwijl ik dit artikel schrijf en dit liedje staat op. Zegt genoeg toch? :)
I'm in love - Ola

Ahhhh, een en al vrolijkheid als ik dit liedje hoor. Ik bedank diegene die mij dit liedje heeft laten luisteren, want ik word al-tijd blij als ik dit lied luister. Zelfs als ik niet verliefd ben vind ik dit liedje leuk, haha.  



Havana affair - Red Hot Chili Peppers

Dear Maria count me in - All Time Low
Wake me up - Avicii

De bovenste twee liedjes van deze drie bevatten eigenlijk een gezamenlijke uitleg, namelijk dat het niet zozeer de liedjes zijn die mij vrolijk maken als ik ze beluister, maar de herinneringen die eraan vast zitten. 'Havana affair' luisterde ik een keer een heleboel jaren geleden (ik geloof toen ik een jaar of acht was, acht jaar geleden dus) toen ik in ItaliĆ« was, een vakantie die nu tot een van mijn favoriete vakanties behoort. Toen ik dit liedje voor het eerst sinds die lange tijd weer beluisterde dacht ik eerst dat ik het liedje niet kende, maar dat deed ik dus wel. Het was weer even alsof ik in ItaliĆ« was, in de auto opweg naar Verona(?). Ik weet nog zo goed dat ik liedjes van de Red Hot Chili Peppers op mijn oude, chemisch ruikende mp3 speler had staan, waaronder dus deze. Het was dus even alsof ik dat moment weer herbeleefde. Achter 'Dear Maria count me in', zit ook een kleine herinnering, maar die zet ik liever niet op mijn blog. 'Wake me up' bevat eigenlijk niet echt een uitleg, ik denk ook eigenlijk dat iedereen wel vrolijk van dit liedje wordt, niet waar? 

Dit was mijn top vijf van de liedjes die mij vrolijk en blij maken. Ik hoop dat ik jullie ook vrolijk(er) heb kunnen maken met deze muziek. Wat is jullie favoriete liedje?  

You Might Also Like

0 reacties