Little bits of happiness

Ik ben een meisje van contrasten. Mijn muzieksmaak staat in contrast met m'n  overall  look, ik ben sociaal, houd van uitdaging en ben e...

Ik ben een meisje van contrasten. Mijn muzieksmaak staat in contrast met m'n overall look, ik ben sociaal, houd van uitdaging en ben een doorzetter, maar ik ben ook zo introvert als het maar zijn kan. En hoewel ik zó gelukkig ben met mijn leven momenteel en ik een tingeling van blijdschap kan voelen om de kleinste dingen, was het de laatste paar maanden veel te somber in m'n hoofd.



Zelf denk ik dat het kwam/komt door een combinatie van dingen; stress en zorgen om maar wat te noemen. Alles had best veel invloed op hoe ik me lichamelijk voelde en dat triggerde mijn hypochondrie alleen maar meer. Uiteindelijk ontstond er een soort visuele cirkel. Afgelopen weekend had ik een van m'n 'slechste' momenten. De bom was als het ware gebarsten en nu... voel ik me eigenlijk best wel weer goed! :) Gek, hoe snel het kan veranderen. 

Op dit moment zit ik in de trein op weg naar Entrr om daar een middag te gaan werken. Morgen heb ik mijn assessment en weet ik of ik mijn toets gehaald heb voor het derde blok (spannend!) en woensdag heb ik een tentamen. En daarna... heb ik vrij! Zaterdag ga ik op vakantie naar Madrid en Zaragoza met Vince en ga ik eindelijk Vief weer zien. Zooooveel zin in! 

Ik heb zo ongelofelijk veel zin om even weg uit Nederland te gaan, even weg uit m'n routine en alleen maar met lieve Vince intens genieten. Gister (zondag) waren Vince en ik al even in de stad en zaten we een tijdje heerlijk op een terras in de zon. Ik voelde me toen al meteen een stuk beter (misschien ook door de bitterballen die ik had). 

Hoewel ik een heel klein beetje tegen deze week opzag (want nog even spannend met toetsen en zo), heb ik er nu eigenlijk wel zin in. De zon schijnt heerlijk en ik geniet van de kriebels die ik heb voor de vakantie. Opnieuw, little bits of happiness. Ik probeer zoveel mogelijk van de kleine dingen te genieten en los te laten waar ik geen invloed op heb. 

Ik ben bijna op Utrecht Centraal, dus ik moet dit onsamenhangend stukje tekst af gaan sluiten. Nog heel even mijn tentamen doornemen. Daar heb ik immers wél invloed op. 

X.

You Might Also Like

0 reacties