Wishlist: Spring 2013.

Yes, de sneeuw is aan het smelten en af en toe breekt de zon door! Voor mij kan de lente/zomer maar niet snel genoeg beginnen. Ik ben echt e...

Yes, de sneeuw is aan het smelten en af en toe breekt de zon door! Voor mij kan de lente/zomer maar niet snel genoeg beginnen. Ik ben echt een zomer typje en ik ben het koude weer meer dan zat, gelukkig nog maar anderhalve maand! Ik vind het leuk om op koude winterdagen een 'zomerkleding wishlist' op te stellen. Ik ga dan sites als de H&M en Forever21 en vergaap me aan alle voorjaarskleding die ze (al) verkopen. Af en toe kom ik zulke leuke dingen tegen, dat ik ze écht graag wil hebben, die komen dan op mijn wishlist te staan. Ben je benieuwd? Ik laat jullie mijn wishlist zien voor de komende lente. Enjoy!

Btw: Ik heb mijn wishlist in twee verschillende categorieën verdeeld, verdeeld over twee artikels, anders werd het artikel wel erg lang. Weet ook dat dit mijn wishlist is, en dat ik lang niet alle kleding zou kunnen kopen. In dit artikel komen de blousjes, shirtjes en jasjes aan bod. Nogmaals, enjoy!




Dit shirtje wil ik echt al super lang hebben, maar omdat het winter is, koop ik 'm nog niet. Als die van de zomer of lente nog te koop is, bestel ik 'm gelijk. Ik vind dit shirt zo onwijs leuk. Dit shirt komt van Forever21 en kost €17,75.

Dit shirtje komt ook van Forever21, en is ook al een tijdje te koop.
Dit leuke shirtje kost €15,75. 

Deze 'boyfriend' blouse komt ook van Forever 21. Ik vind 'm erg leuk omdat de kleuren lekker zomers zijn. Dit blousje kost €19,75.

Een spijkerjasje zoals dit wil ik al zó lang, maar zo'n jack is gewoon niet draagbaar in de winter. (Wel als je er een trui met lange mouwen onder draagt, maar dat vind ik dan net weer niet leuk.) Dit mouwloze spijkerjack vind ik extra leuk omdat die op sommige plekken donkerder is dan op andere plekken. Dit jack komt van Forever21 en kost €23,75.

Weer een spijkerjasje, maar dit keer niet mouwloos. Dit soort jasjes zijn erg handig voor in de lente, voor de iets minder warme dagen. Een spijkerjack is ook makkelijk te combineren en staat leuk bij elk soort outfit. Dit jasje is te koop bij de H&M en kost €34,95. Ik vind dit jasje wel erg duur, maar het gaat om het idee!

Again, I'm in love! Ik vind dit blousje zó mooi. Vorige zomer waren dit soort blousje heel erg in, maar ik had er nog geen, omdat ik het perfecte blousje maar niet kon vinden. Deze vind ik super leuk door het bijzondere kraagje met studs. Dit mouwloze blousje komt van Pull&Bear en kost €12,99. Hij is in de sale!

Dit was deel 1 van mijn wishlist, en in deel 2 zal ik de broeken en jurkjes laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een deel van mijn wishlist te zien. Ik kan echt niet wachten tot de zomer, en jullie? Hebben jullie al een wishlist voor het voorjaar gemaakt?




Afbeeldingen: H&M, Forever21, Pull&Bear || Bronn(en): Google, H&M, Forever21, Pull&Bear 

You Might Also Like

0 reacties