Some 'nowadays' music I do like.

Zoals jullie misschien wel weten heb ik het niet zo met de muziek van tegenwoordig. Ik luister veel liever naar Pearl Jam, Nirvana, Matellic...

Zoals jullie misschien wel weten heb ik het niet zo met de muziek van tegenwoordig. Ik luister veel liever naar Pearl Jam, Nirvana, Matellica, ezovoort, grunge bands uit de jaren 90 dus. Het is ook weer niet zo dat (pop)muziek van 'deze tijd' haat, want er zijn wel degelijk liedjes die ik wel leuk vind om te luisteren, die niets te maken hebben met rockmuziek, de jaren 90 of grunge. Mij leek het me leuk om die met jullie te delen.

One Direction - Rock me



One Direction. Dit is precies de muziek die ik niet leuk vind. Ik moet bekennen dat ik hun liedjes vaak wel leuk vind, maar het feit dat alles zo geproduceerd is weerhoud mij ervan om naar dit soort muziek te luisteren. Toch luister ik opvallend vaak dit liedje, gewoon, omdat ik 'm leuk vind. Ik weet niet waarom, maar het liedje blijft maar in mijn hoofd hangen. Of het is het feit dat er meerdere malen het woord 'rock' in het liedje voorkomt... Nee hoor, dat is een grapje. Ik vind het een leuk liedje dat mij een verliefd gevoel geeft. En ja, ik druk wéér op replay.



 Avicci ft. Nicky Romero - I could be the one

Dit liedje is een en al autotune, maar toch vind ik dit liedje ook erg leuk. Het is een vrolijk dansliedje dat me laat voelen alsof ik alles aan kan, wat volgensmij ook de bedoeling is van de tekst. Ook geeft vooral de clip mij een zomers gevoel, en ja... Dat zorgt er bij mij vaak voor dat ik een liedje leuk vind. Summer, I'm waiting for you!


Sharon Doorson - Fail in love

Dit liedje is al redelijk oud, en ik luister hem ook niet meer zo vaak, maar ik heb 'm een lange tijd wel erg leuk gevonden, ook al is dit het tegenovergestelde van wat ik 'normaal' luister. Wat ik gewoon niet begrijp is wáárom Sharon Doorson in zo weinig kleren rondloopt. (Nu lijk ik heel preuts, maar daar gaat het niet om, haha.) Ik bedoel,  bijna elke vrouwelijke artiest ziet er in haar clipjes zo uit, en voor mijn gevoel draait het helemaal niet meer om de muziek zelf. Toch vind ik het een leuk liedje, dat me wederom een verliefd -en zomers gevoel geeft.

Dit was mijn korte lijstje met muziek die niets te maken heeft met de muziek die ik liever luister, maar die ik wel leuk vind. Hoe denk jij over de muziek van 'nu'? Vinden jullie deze liedjes leuk of niet? 


You Might Also Like

0 reacties