H&M wishlist | voorjaar 2015

Momenteel heb ik geen bijbaantje en langzamerhand begint het steeds vervelender te worden. Ik ben ook écht wel opzoek en ik heb ook al een a...

Momenteel heb ik geen bijbaantje en langzamerhand begint het steeds vervelender te worden. Ik ben ook écht wel opzoek en ik heb ook al een aantal sollicitaties gehad, maar ik ben tot nu toe nog voor niks aangenomen. Jammer, want zeker nu de warmere seizoenen er aan komen en ik een klein beetje uitgekeken raak op de kleding die ik momenteel veel draag, wil ik nieuwe kleding (en heb ik het ook een béétje echt nodig, want het weer wordt steeds beter! :)). Maar het probleem is dus dat ik geen inkomen heb en daarbij komt dat de helft van mijn zakgeld wordt ingehouden tot ik wél een baantje heb weten te bemachtigen, dus het zit me allemaal niet echt mee. Voor nu blijft het dus alleen maar bij het maken van wishlists op verschillende webshops en zo heb ik ook een wishlist samengesteld bij de H&M, my all time favorite clothingstore! Kijken jullie mee naar mijn H&M wishlist voor dit voorjaar?



Prijzen (op volgorde):
Jumpsuit - €14,99
Grijs shirtje - €9,99
Wit jurkje met cut-outs - €24,99
Jurkje met cut-outs en print - €14,99
Zwarte high waisted short - €14,99
Kimono - €14,99
Ketting - €6,99
Oorbellen - €4,99
Zwarte sandalen - €19,99
Short - €9,99
Zwarte slippers - €4,99
Witte zonnebril - €6,99
Shirt met V-hals - €9,99

De slideshow heb ik gemaakt met Slidely, een heel leuk online programma waarmee je makkelijk leuke slidehows en andere dingen kunt maken. Hoewel de foto's niet helemaal scherp zijn gebleven, hoop ik wel dat jullie het leuk vonden om te zien, ook al is het een beetje cheesy, zo met dat muziekje eronder, haha.

En nu maar hopen dat ik binnenkort een baantje vind en dan kan sparen (want het totaal is €198,85. Ehm, ja...) om al deze zomeritems/vakantiekleding (ook al is de vakantie nog zo ver weg, het gaat super snel!) te kunnen kopen! Wat staat er op jouw wishlist voor het voorjaar wat betreft kleding?

Liefs, Romana



Slidely, H&M | Muziek: Summertime sadness - Madilyn Bailey

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ah wat een leuke collectie! Ik heb veel te lang niet meer gekeken naar alle mooie zomercollecties (ik heb heel erg blut :')) Het witte cut-out jurkje vind ik het leukst!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen