TAG: the randomnig Question Generator

De laatste tijd zi e ik een erg leuke tag voorbij komen, namelijk een tag waarbij je via deze site random  vragen voorgeschoteld krijgt, di...

De laatste tijd zie ik een erg leuke tag voorbij komen, namelijk een tag waarbij je via deze site random vragen voorgeschoteld krijgt, die je dan moet beantwoorden in een artikel. De tag bestaat uit 25 vragen, wat betekent dat ik dus 25 keer op 'Generate Another Random Topic' moet drukken. Laat ik maar beginnen, want het is aardig wat!


Current situation webcam selfie, ik ben overbelicht en achter mij zit Isabelle Russisch te leren. :)


Welke kwaliteit van jezelf vind je het meest waardevol? 
Hmm, lekkere vraag om mee te beginnen, haha. Maar om eerlijk te zijn, denk ik dat ik mijn creativiteit het meest waardeer, zeg maar. Ik vind het heerlijk om te schrijven, muziek te maken of om dingen te maken op de computer, ofzo en ik vind het dan ook fijn dat ik redelijk creatief aangelegd ben.

Als je drie wensen kon doen, welke drie zouden dat dan zijn? 

1. Dat mijn familie en vrienden voor de rest van hun leven gelukkig en gezond zullen zijn
2. Dat ik van mijn onzekerheid afkom 
3. Dat ik zoveel mogelijk van de wereld zal zien en zelf natuuurlijk ook gezond blijf

Wat wilde je worden als kind?

 Ik weet nog dat toen ik vier was, ik wilde trouwen met prins pappa en ik wilde zoals elk meisje zangeres, danseres of superster worden. Later wilde ik nog steeds graag zangeres worden of actrice. Rond m'n elfde wilde ik in een band spelen en rock star worden. Nog wat later wilde ik 'later' bij een tijdschrift werken en dat is eigenlijk niet meer veranderd! Nu hoef ik eerlijk gezegd niet meer perse bij een tijdschrift te werken, bij een krant of online is ook prima. 

Zou je liever blind of doof willen zijn? 

Blind. Ik kan niet echt zonder muziek denk ik. 

Wat is het beste gedeelte van je dag? 

Dat is denk ik de late middag of 's avonds. Ochtenden vind ik naast het ontbijt en het klaarmaken (make-up enzo!) niet zo heel leuk.

Welke website bezoek je het vaakst? 

Naast alle social media websites, zijn de site's die ik het vaakst bezoek de blog van Hester, Beautygloss en Interpals.

Wat is het laatste cadeau dat je hebt ontvangen? 

Mijn geliefde Dr Martens. Gekocht met mijn moeder en gekregen namens mijn moeder, en opa en oma. 


Mijn ''Docs''!

Als je jezelf een nieuwe naam kon geven, welke naam zou dat dan zijn?
Romana en Chiara vind ik onwijs mooie namen, dus ik ben dan ook erg blij dat mijn ouders mij zo hebben genoemd en ik zou dan ook niet perse van naam willen veranderen. Als ik echt een andere naam moet kiezen, dan zou het alsnog een Italiaanse naam zijn, denk ik. Iets als Vittoria of Victoria vind ik wel mooi. Het klinkt heel volwassen en sierlijk. 


Hoeveel paar schoenen heb je in je bezit? 

Tot een paar maanden terug heel erg weinig, tot het bijna vervelende aan toe. (vind ik dan) Namelijk twee paar, waarvan ik één paar haast elke dag droeg. De afgelopen maanden/weken zijn er tot mijn blijdschap een hoop schoenen bijgekomen, want nu bezit ik één paar All Stars, één paar Dr Martens, een paar boots van New Look, sandaaltjes van de Bershka, een paar hakken van de Primark en een paar ballerina's. Zeven paar schoenen dus!

Wat is je favoriete maaltijd van de dag?

Dat is het avondeten, omdat het altijd een maaltijd is waarbij het hele gezin de tijd neemt om met elkaar te eten. Er wordt gepraat over hoe de dag was en wat er voor de volgende dagen gepland staat. Ik eet meestal rond zeven uur en blijf vaak tot wel acht uur aan tafel geplakt zitten, omdat we vaak na het eten nog koffie en thee drinken of wat lekkers nemen. Best gezellig! 

Wie is de bekendste persoon die je ooit hebt ontmoet? 
Echt ontmoet niet, maar ik heb wel Jared Leto van Thirty Seconds To Mars in het 'echt' gezien tijdens een concert. Echt ontmoet heb ik een aantal Youtubers zoals Teske, Vera Camilla en Mert op de Dutch Youtube Gathering, een aantal jaar geleden.


Wat is je eerste herinnering? 

Pfew... Even denken hoor... Dat is denk ik van een vakantie in Frankrijk. Ik was ongeveer drie jaar en werd pas één uur 's middags wakker. Ik weet nog dat mijn moeder zei dat ik nog nooit tot zo laat in de middag had geslapen, haha.

Heb je broertjes of zusjes? 

Ja, een zusje van 10, Noa en een broertje van bijna 13, Luca. 

Wat is je favoriete drankje?

Als ik uiteten ga, iets ga drinken op een terrasje of gewoon ergens ben waar ik iets te drinken krijg aangeboden, kies ik bijna altijd voor ice tea. Ik weet niet waarom, maar ik vind het heel erg lekker. Vooral zonder prik of green ice tea.



Als je elk tijdperk kon kiezen om naartoe te reizen en te leven, welk tijdperk zou dat dan zijn? 
Het Romeinse tijdperk, met de mooie gebouwen, badhuizen en marmeren vloeren, ook al heb ik gelezen dat vrouwen in dat tijdperk heel slecht behandeld werden. (verhandeld, verkracht, etc.) Toch niet zo'n fijn tijdperk. Dan de middeleeuwen, ondanks de slechte hygiëne en de pest die er eens heerste. Ik weet niet waarom, maar ik heb de middeleeuwen altijd interessant gevonden en ik vind het ook nog steeds vreemd dat, na zo'n (volgens mij) goede en welvarende tijd als de Romeinse tijd, waarin er zoveel nieuwe dingen waren gekomen zoals vloerverwarming enzo, de welvaart toch weer zo naar beneden was gegaan en er heel veel mensen in slechte woonomstandigheden leefden en best arm waren. 

Wat is je favoriete snoep? 

Van die zure snoepjes vind ik wel lekker. Of van die winegums, maar ik ga liever voor koekjes of chocolade.

Praat je liever over de telefoon of face to face

Ik heb een (inmiddels wat lichtere (yay!))  telefoonangst en hoewel ik het in veel situaties best eng vind om te praten, praat ik dus liever face to face, omdat je dan mensen hun gezicht ziet. Het is net iets relaxter en fijner om te praten met mensen die je ook echt ziet, vind ik. 

Neem je liever een douche of ga je liever in bad? 

Ik douche elke dag en dat doe ik ook liever, maar soms vind ik het ook wel fijn om in bad te gaan met een maskertje op, een tijdschrift en Netflix op m'n telefoon, (lekker gevaarlijk, zo met al dat water, haha) maar ik houd het nooit echt heel lang vol. Het wordt me al snel te warm. Dus ik zeg douche.

Waar werk je? 

Als vakantiebaantje werk ik bij de Kruidvat en ik vind het best leuk!

Wat is het stomste baantje dat je ooit hebt gehad?

Haha, toevallig dat er twee vragen die met hetzelfde onderwerp te maken, meteen achter elkaar komen! Anyway, dat is de krantenwijk die ik had, een aantal jaar geleden. Het bedrijf waarbij ik werkte stuurde me wekelijks een aantal pakketjes met kranten. De ene week waren het drie pakketjes en de andere week weer zes. Ik vond het een rot werk en moet ook eerlijk zeggen dat ik niet altijd netjes alle kranten door de brievenbussen heb gedaan. Het was allemaal een beetje vaag en de mega grote fietstas die ik op het begin toegestuurd kreeg, hebben ze nooit teruggevraagd... Uiteindelijk was ik gestopt omdat ik de keuze had om door te werken in andere wijken die ik niet kende of om te stoppen. Obviously koos ik ervoor om te stoppen. 

In welke positie slaap je het meest? 

Het verschilt een beetje per nacht, maar ik denk dat ik het meest op m'n zij slaap. Het is wel grappig, want als ik me niet fijn voel, lig ik vaak op m'n buik, met ook nog een kussen in m'n buik gedrukt, om het 'stomme' gevoel in mij te onderdrukken, ofzo en als ik verliefd ben val ik meestal in slaap op m'n rug. Haha.

Als je ergens €100 euro zou vinden, wat zou je er dan mee doen?

Wow. Uhm... Nou, ik zeg nu wel dat ik het aan mijn moeder zou geven of zou delen met een vriendin ofzo, maar als ik heel eerlijk ben, zou ik het geld toch wel voor mezelf houden en dan zou ik het waarschijnlijk sparen, mocht het echt gebeuren dat ik ergens opeens een briefje van 100 zie liggen. Dat zou wel wat zijn zeg. 

Wat is het eerste dat je ziet/wat je opvalt bij een jongen of meisje? 

Bedoelen ze hier wat je ziet als je gewoon een random persoon ergens ziet en wat je dan als eerste opvalt aan diegene, of wat je het meest aantrekkelijk vind aan een jongen of meisje? Mij lijkt het laatste het meest logische, omdat me nooit echt iets als eerste opvalt als ik een nieuw persoon zie. Hoe dan ook, ik ben hetero en val dus op jongens en wat me het eerst opvalt bij een jongen die ik zie waar ik in de volgende seconde dan waarschijnlijk voor ga vallen, (als in 'leuk vinden') zijn z'n mooi ogen, (blauw is perf.) leuke haar, leuke lach en/of mooie lichaam. Een beetje de cliché dingen. Qua persoonlijkheid is het trouwens het hebben van een mooie passie voor iets, het hebben van dezelfde muzieksmaak als ik en gewoon heel lief, nuchter, begripvol en zeker niet arrogant zijn. Als een jongen bescheiden is, vind ik dat ook wel schattig.


Pretty much, yes. (ligt het aan mij of is het opeens heel warm hier?)

Wat doe je om in vorm te blijven?
Echt. Helemaal. Niks. Ik heb wel altijd naar school gefietst, maar vanaf volgend jaar ga ik met de trein naar school, dus veel fietsen zal ik ook niet meer. Héél af en toe hardloop ik weleens en ik doe soms pilates, maar ik doe momenteel geen sport en ik mis het ook eigenlijk niet. 'In vorm blijven' is ook helemaal niet aan mij besteed, want ik ben super slank. (dit klinkt mega arrogant ofzo, maar om eerlijk te zijn is het soms ook wel vervelend hoor, haha) 

Geloof je in liefde op het eerste gezicht? 

Als hopeloze romanticus die ik ben: jaaaaaa. 

Wat is de laatste droom die je je herinnert?

Dat ga ik niet vertellen, want dan moet ik namen gaan noemen en dat wil ik juist niet. Er zit wel een creepy verhaaltje achter, want de avond ervoor had ik onder andere nog op Tumblr gezet: ''I hope I won't have to see you in my dreams, tonight.'' Zoiets. Best dramatisch en ook eng, omdat ik precies over die persoon waarover het ging heb gedroomd die nacht. Bij de laatste droom die ik me herinner, droomde ik dus over iemand en ik was daarom ook niet zo happy toen ik wakker werd. En daar blijft het bij, haha. Ik zou niets vertellen, haha.

Ennnn dit was de tag! Super lang, maar wel lekker divers en mijn antwoorden zijn ook niet te kort volgens mij, haha. De tag is voor iedereen weer anders, omdat je niet in de hand hebt welke vragen je krijgt en dat maakt 'm ook zo leuk. Je mag 'm gerust overnemen als je wilt en als je de tag (al) hebt gedaan, laat dan alsjeblieft een linkje achter. Ik vind het leuk om 'm te lezen! Welke vraag die ik voorgeschoteld kreeg, vond jij het leukst? 


Trouwens, de credits voor deze tag gaan naar Maaike!




Afbeelding(en): van mij en WeHeartIt

You Might Also Like

1 reacties

  1. Wonderful article! We will be linking to this particularly great article on our website.
    Keep up the good writing.

    Also visit my web-site media tools inclusive

    BeantwoordenVerwijderen