...And that's who I am.

Deze tag ben ik al zoveel tegen gekomen op blogs, dat het misschien een beetje overbodig is dat ik hem dan ook nog is doe. Of misschien moe...

Deze tag ben ik al zoveel tegen gekomen op blogs, dat het misschien een beetje overbodig is dat ik hem dan ook nog is doe. Of misschien moet ik hem juist daarom ook doen. Ik wil hem graag doen en daarom doe ik 'm maar gewoon. Mocht je niet weten wat deze tag inhoud: In deze tag laat je zien wie je bent door middel van foto's, wat ik heel leuk vind. Enjoy!






Woorden, woorden, woorden, ik houd van woorden! Ik vind het heerlijk om te schrijven. Vooral in het Engels.


Ik vind het raar om over mezelf te zeggen dat ik creatief ben, maar van andere mensen hoor ik wel vaak dat ze mij creatief vinden. :)




Ik droom, fantaseer en dagdroom graag. Over later, als ik verliefd ben over 'hem', over van alles. Ik vind het heerlijk, maar soms kan het ook best wel vervelend zijn. Heel soms ben ik er niet helemaal bij omdat ik dan te veel in mijn gedachte gezonken zit. Pfff, kon ik mijn hersenen maar een uitzetten.


Ik vind het heerlijk om tijd met vrienden door te brengen, maar soms vind ik het ook heerlijk om alleen te zijn. Met de nadruk op soms, want als ik voor een te lange tijd alleen ben, ga ik me eenzaam voelen. Maar dat heeft iedereen wel denk ik, en is eigenlijk heel logisch.


Ik heb besloten niet veel toelichting te geven bij de foto's, want elke foto spreekt volgens mij wel voor zich. Ik hoop dat jullie mijn versie van deze tag leuk vonden! Wie ben jij? 



Afbeelding(en): WeHeartIt

You Might Also Like

1 reacties