OOTD - Made with my webcam.

Ik wilde eigenlijk foto's maken met een professionele camera, maar in verband met de verhuizing en omdat die camera al is ingepakt, kon ...

Ik wilde eigenlijk foto's maken met een professionele camera, maar in verband met de verhuizing en omdat die camera al is ingepakt, kon dat niet. Erg jammer, maar ik heb alsnog foto's gemaakt met een iMac computer. Hopelijk vinden jullie het leuk, volgende keer zorg ik voor foto's van mooiere kwaliteit!






Cropped shirt - H&M Devided, prijs onbekend.
Legergroen hemdje - Hema, in een pakket van 4, prijs onbekend.
Short - H&M, €19,95.
Ketting met vergrootglas en vlindertje - H&M, €2,99.
  
De achtergrond is ook niet zo geweldig, maar dit komt ook door de verhuizing. Volgende keer maak ik foto's buiten! (Tenzij het weer tegenzit, haha.) Laten jullie mij weten of ik vaker een Outfit Of The Day  moet laten zien?

Much love, Romana.

You Might Also Like

2 reacties