BIJNA JARIG! - Wishlist

Jeej, ik ben bijna jarig, 11 september namelijk! Als kind vond ik het altijd super spannend en leuk om cadeautjes te krijgen en nog steeds e...

Jeej, ik ben bijna jarig, 11 september namelijk! Als kind vond ik het altijd super spannend en leuk om cadeautjes te krijgen en nog steeds eigenlijk. En de laatste tijd word me veel gevraagd wat ik wil hebben. Ik heb een lijst gemaakt met dingetjes die ik graag zou willen hebben. Het is nog niet zo heel veel, want ik weet eigenlijk nog niet zo heel goed wat ik precies wil hebben. Tot nu toe, wil ik de volgende dingen:

Een spijkerjack, zonder mouwen.
Ja, een spijkerjasje is sowieso echt een trend en ik ben helemaal verliefd op de mouwloze variant. Je kunt het met alles combineren en het staat super leuk.


Een ketting met een kruis:
Zo'n ketting wil ik al zo lang, maar ik ben de perfecte ketting nog niet tegengekomen, dus hopelijk geeft iemand mij zo'n super leuke ketting. (Wow, dat klinkt best verwend. Ik bedoel het niet zo hoor. :P)


Friendship bracelets: 
Ja, ik vind deze armbandjes zo leuk! Mijn nicht heeft er super veel en ik vroeg mezelf altijd af waar zij die vandaan had. Ik ben laatst bij een nieuwe Claire's geweest bij mij in het winkelcentrum en daar verkopen ze heel veel van die bandjes!


Vans of All stars: 
Ook wil ik ook al superlang Vans of All Stars hebben. Het liefst in een aparte kleur. Ik kan alleen niet zo goed kiezen tussen Vans of All stars. Ik denk dat All stars beter bij mij en mijn voeten passen, maar Vans zijn verkrijgbaar in zoveel leuke kleuren en prints. Hmm, I just can't choose...


Dit was tot nu toe mijn wish-list voor mijn verjaardag. Zoals je kunt zien bestaat mijn wish-list tot nu toe alleen maar uit kleding of sieraden. Maar ik ga nog even goed na denken over wat ik graag zo willen hebben. Ik hou jullie op de hoogte!

You Might Also Like

0 reacties