Meer een allround blog?

Hey beautiful people! Ik heb een conclusie getrokken. (Goh, wat klinkt dat weer wijs!) Ik heb besloten dat mijn blogje geen fashion of bea...

Hey beautiful people!

Ik heb een conclusie getrokken. (Goh, wat klinkt dat weer wijs!) Ik heb besloten dat mijn blogje geen fashion of beauty blog meer is, maar een allround blog. Dit heb ik besloten (of geconcludeerd) omdat ik de laatste tijd geen artikels schrijf over mode of beauty, en meer over lifestyle of mezelf.

Dit betekent wel dat ik heel veel moet gaan aanpassen. De header, de beschrijving etc., maar dat komt allemaal wel goed. Ook zullen er nu veel meer artikels online komen, omdat ik met een all-round blog gewoon meerdere kanten op kan!
Hopelijk vinden jullie deze beslissing niet erg. Natuurlijk blijven er wel fashion -en beautyartikels online komen.

Much love, Romana.

Edit: Mijn blog heet vanaf nu 'RomanaChiara' en de url van mijn blog is www.romanachiara.blospot.com. Hopelijk is dee url makkelijker te onthouden.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik reageer even hier op jouw bericht bij mij. Maar, heel leuk dat je de tijd hebt genomen om mijn filmpjes te kijken (: Ik voel me altijd zo 'bloot' met een staart in, heel gek... Maar op zich staat het best leuk. Ja, misschien laat ik hem nog wel een keer groeien, maar voorlopig vind ik hem nog wel leuk.

    Ik vind het ook heel leuk dat je een allround blog hebt nu, daar kun je echt meer mee! Dan kan gewoon echt alles erop.

    BeantwoordenVerwijderen