Wat ik momenteel allemaal doe enzo | 03-07-2014

Als eerst:  Een aantal foto's van vorige artikelen zijn verdwenen, omdat die foto's van mijn Wordpress blog afkwamen, maar die blog ...

Als eerst: Een aantal foto's van vorige artikelen zijn verdwenen, omdat die foto's van mijn Wordpress blog afkwamen, maar die blog heb ik dus verwijderd. Niet heel slim, want de foto's zijn nu dus weg en een deel staat, gek genoeg, niet meer opgeslagen op m'n laptop, waardoor ik ze niet kan terugvinden. Ik heb zoveel mogelijk al gefikst, maar het gaat eventjes duren voordat al mijn artikelen weer de oude foto's bevatten. Sorry!

Anywayyy, op verschillende blogs zag ik weleens een artikel staan over hun current loves, huidige bezigheden, huidige favoriete kleding, snacks en muziek, etc. Mij leuk het ook leuk om zo'n artikel te maken, omdat er dan gelijk allerlei verschillende onderwerpen aanbod komen. Dit artikel komt wel later online dan dat ik 'm schrijf, maar dat maakt geloof ik niet heel erg veel uit. Zo snel verander ik niet van current loves enzo, haha. Dus, laat ik maar gewoon beginnen! Enjoy reading!




Listening to: De laatste tijd luister ik onwijs veel naar Three Days Grace. Youtube heeft een afspeellijst van een hoop nummers van Three Days Grace, die ik maar al te graag beluister. De reclames tussendoor zijn trouwens wel bloed irritant, soms duren ze langer dan het liedje/filmpje zelf! Three Days Grace is onderhand echt mijn lievelingsband geworden en ik vind het heel erg jammer dat Adam Gontier de band heeft verlaten. Toch is de nieuwe zanger niet heel verkeerd en ben ik allang blij dat Three Days Grace niet helemaal gestopt is. Mijn droom is om ze live te zien, natuurlijk! Klik hier als je de afspeellijst wil beluisteren. Naast Three Days Grace luister ik de laatste tijd ook vaak naar Awake and Alive van Skillet, Raining van Art Of Dying feat. Adam Gontier (<- de voornamelijke reden dat ik dit liedje luister, haha.) en This life van Brian Williams. Ik hoorde het liedje voor het eerst toen ik een keertje Sons Of Anarchy meekeek met mijn moeder en haar vriend. Het is het themaliedje van de serie. Momenteel hoor ik trouwens ook de muziek die mijn moeders vriend maakt. Super mooi en het herinnert me eraan dat ik veel meer moet oefenen op mijn eigen keyboard. Oeps.

Reading: Ik lees momenteel niet een bepaald boek, ofzo. Laatst heb ik wel in twee dagen het eerste boek van de serie Melody van Virginia Andrews uitgelezen. Als ik dan een boek lees, besef ik me altijd weer dat ik het lezen van boeken eigenlijk hartstikke leuk vind. Toch lees ik nog steeds veel te weinig. In tegenstelling tot het lezen van boeken, lees ik wel heel veel blogs. Hester's blog, Mascha's blog en Serena's blog zijn blogs die ik standaard elke ochtend even bezoek. Een fijn begin van de dag!

Feeling: Ik schrijf al genoeg persoonlijke artikelen, maar hier zal ik toch ook maar even vertellen hoe ik me nou voel. Er zijn wat dingen gebeurd in mijn leven, waardoor ik het allemaal even héél somber inzag, maar het feit dat ik de introductiedag op mijn nieuwe school best leuk vond en het heel erg meeviel wat betreft de zenuwen en de redenen waarom ik zenuwachtig was, maakt me wel erg blij. Morgen heb ik mijn eerste werkdag en ik vind het spannend, maar ik heb er wel zin in! Dus, momenteel ben ik best wel blij!

Wearing: Nou, momenteel draag ik mijn pyjama, maar ik weet wel wat mijn outfit vandaag wordt: een zwart met wit gestreept jurkje van de H&M, een lichtroze statementnecklace, ook van de H&M en zwarte, lage All Stars. Het is vandaag een lekker warm dagje, yay!

Favorite snack: Ik heb niet echt een favoriete snack momenteel. Ik denk wel dat ik vanmiddag ergens een ijsje ga halen en dat is natuurlijk de ultieme zomersnack. Misschien dat het daarom ook maar even mijn favoriete snack is van dit moment, ook al heb ik nog helemaal niet zoveel ijsjes op.

Looking forward to: De leuke zomerdagen die ik met mijn vriendinnen zal doorbrengen, 15 augustus, want dan ga ik op vakantie naar Italië, de dag dat ik naar Brabant ga met een klein deel van mijn familie (ik ga naar Eindhoven en daar heel de Primark leegkopen. :)) en... aankomend schooljaar! Dit is denk ik de eerste vakantie waarin ik echt uitkijk naar het aankomende schooljaar. En dit keer heb ik geen zenuwachtige gevoelens over minderwaardigheid, onzekerheid, stomme klasgenoten of iets in de richting, wat ik natuurlijk heel fijn vind. De zenuwen zullen uiteraard nog wel komen aan het eind van de vakantie, maar nu kijk ik alleen nog maar uit naar school. Bij het typen van de datum in de titel van dit artikel, viel het me ook op dat het nog maar 2 maanden (en één week) duurt tot mijn verjaardag. Tot ik 17 word. WAT?! Het jaar gaat zo snel! Eigenlijk wil ik geen 17 worden, want 16 is toch wel die 'ultieme' leeftijd die ik altijd wilde hebben. Natuurlijk vind ik het wel super leuk/fijn dat ik weer een jaartje ouder mag worden. Ik ben van plan om een wat groter feest te geven ter ere van mijn verjaardag, al word ik geen 16. Dan maar een sweet 17. Ik ga natuurlijk naar een nieuwe school met nieuwe klasgenoten en dan is mijn verjaardag zo net na de vakantie een prima gelegenheid om een feest te geven waarbij iedereen elkaar beter kan leren kennen/een middelbare schoolreünie/basisschoolreünie te houden! Ik kijk dus uit naar mijn verjaardag, ook al duurt het nog dik twee maanden.

Dit was het artikel alweer. Ik vond het zelf erg leuk om dit artikel te schrijven. Als ik vaker van dit soort artikelen moet maken, laat het me dan weten in de comments! Na een tijdje word het voor mij dan ook leuk om de artikelen terug te lezen. Als ik dit soort artikelen vaker ga maken, denk ik dat ik dat dan één keer per maand doe, want dan zullen er ook wat meer veranderingen zijn. Ik moet trouwens wel een betere titel verzinnen voor dit soort artikelen, als ik dit vaker terug laat komen, haha. Als jij een suggestie hebt, laat die dan ook achter in de comments! Wat vind jij van dit soort artikelen?

You Might Also Like

0 reacties