Needs to be mine: Band shirts.

Band shirts zijn helemaal hot and happening . Bij de Primark en Forever21 heb ik onder andere al shirtjes gezien van Nirvana en Guns and Ros...

Band shirts zijn helemaal hot and happening. Bij de Primark en Forever21 heb ik onder andere al shirtjes gezien van Nirvana en Guns and Roses. Ik vind het leuk. Band shirts staan onwijs stoer, en als je bijvoorbeeld fan bent van een band zoals Nirvana, (IK!) is het natuurlijk dubbel zo leuk om een shirt met jou favoriete band erop te dragen.

Band shirts passen goed in het plaatje van de trends van dit moment; Leer, studs en spijkerstof. Zo'n band shirt staat bijvoorbeeld super leuk boven een zwarte skinny en bikerboots, maar je kunt het ook combineren met een blazer, voor een wat chiquere look. Bij Forever21 en Primark zag ik al shirts met bandlogo's erop, ik heb op internet nog meer site's gevonden waar ze band shirts verkopen van onder andere Nirvana en The Beatles.




Pink Floyd Truitje - H&M, sale: €10,-.
Kiss Muscle Tee - Forever21, €14,75.
The Beatles Shirt - Pull & Bear, €19,95.
Pink Floyd Top - Forever21, €15,75.
Nirvana - Forever21, $14,80.
Ik vind dit soort shirts héél erg leuk, en ik zou er dolgraag eentje van Nirvana willen hebben. Ik zag laatst op Forever21 een leuk Nirvana shirt, maar die verkopen ze nu niet meer op de Nederlandse site. Wel op de Amerikaanse, dus dat is wel jammer.
Zoals jullie wel kunnen zien staat er onderaan het lijste '$', deze komt dus vanaf de Amerikaanse Forever21 en volgensmij kun je die dus niet bestellen in nederland. Wel vind ik 'm erg leuk, vandaar dat ik 'm erbij heb gezet.


Het enige wat ik wel minder vind is dat, nu het een trend is, heel veel meiden band shirts gaan dragen met bijvoorbeeld The beatles erop, terwijl ze nieteens naar hun muziek luisteren. Maarja, that's my opinion. Als je het leuk vind kun je het natuurlijk gewoon dragen.
Het enige minpuntje aan dit soort shirts is misschien dat het lastig te combineren valt, vooral om dat ze vaak oversized zijn. (mannen maten) Ik heb daarom wat ideeën om een band shirt leuk te combineren:

Je kunt een band shirt altijd in je broek stoppen, als hij wat te lang is, (Wel op een fashionable manier natuurlijk!) bijvoorbeeld in een zwarte skinny, zoals ik eerder al zei. 's Zomers kun je een band shirt op een short dragen en 'm erin stoppen, mocht 'ie te lang zijn. Je kunt het shirt ook 'lang houden' en 'm dragen met een legging eronder. Een legging van nepleer bijvoorbeeld, staat heel stoer. Wel moet je dit combineren met wat vrouwelijkere schoenen, anders wordt het misschien een te 'mannelijke' outfit, tenzij je dat leuk vind natuurlijk!

Als het kouder is en je niet graag met korte mouwen wilt rondlopen, (meestal hebben bandshirts geen lange mouwen) is het misschien lastig om te bedenken wat je óp het shirt kan dragen. Voor een beetje een chique look kun je het best met een blazer combineren, een paar mooie pumps eronder staat het hartstikke vrouwelijk! Als het warmer is buiten is het leuk om een mouwloos spijkerjack erop te dragen, met lange mouwen kan natuurlijk ook, als het toch nog koud is.

Ik vind band shirts heel erg tof, maar dat is waarschijnlijk al duidelijk! Wat vinden jullie van deze shirts, hebben jullie een shirt van je favoriete band?



Afbeelding(en) WeHeartIt, H&M, Pull&Bear, Forever21 || Bron(nen): GirlsceneForum

You Might Also Like

0 reacties