Ik wil nieuwe schoenen.

Overal zie ik mensen met hele dure schoenen: Jordans, Nike's, Vans, iedereen heeft het. Ik niet, ik loop bijna iedere dag op m'n mer...

Overal zie ik mensen met hele dure schoenen: Jordans, Nike's, Vans, iedereen heeft het. Ik niet, ik loop bijna iedere dag op m'n merkloze schoenen uit Duitsland. Noem het raar, dat vind ik ook. Ik heb dus dringend nieuwe schoenen nodig.

Er zijn twee paar schoenen die ik super graag zou willen hebben, All stars en Dr. Martens. Waarschijnlijk ga ik dit weekend lage All stars kopen als ik genoeg geld heb, dus daar kijk ik naar uit! Als ik ze kan kopen neem ik ze in het wit met donkerblauwe of donkerrode accenten, lekker zomers.




Goed, ik ga dus dit weekend winkelen, super leuk! Eerst nog een dagje school overleven, waarop ik 2 toetsen heb en die toetsen zijn ook nog eens van Wiskunde en Economie. Gelukkig heb ik goed geleerd, dus ik denk wel dat ik die toetsen goed ga maken.
Ik weet niet hoe het komt, maar deze week op school vond ik niet zo leuk. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ben ik onzeker, en soms merk ik dat best wel van mezelf op school of andere plekken. Afgelopen weken waren super, ik was mezelf, praten best wel veel voor mijn doen en ik was vrolijk. Deze week viel wat dat betreft een beetje tegen. Het feit dat het nou niet bepaald top weer is voor deze tijd van het jaar, plus het feit dat ik keelpijn heb zijn misschien de oorzaken van dit 'dipje'.

Eigenlijk moet ik tegen mezelf zeggen: ''Romana, stel je niet zo aan en wees gewoon jezelf.'', maarja, soms is dat best een beetje moeilijk. Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben als puber zijnde, zo'n 'onzekerheids dipje'. Ik moet gewoon lachen, mezelf zijn, doen wat ik wil, enzovoort. Morgen op school ga ik knallen, wat die toetsen betreft en hoe ik me gedragen. Vanavond ga ik lekker lang douchen en een maskertje op doen. Nouja, eerst eventjes twe uurtjes werken, van 17.00 tot 19.00. Wish me luck!

BTW: Ik twijfel toch een beetje, elke dag een extra artikel als dit op mijn blog. Wat vinden jullie, is dat leuk om te lezen, of niet?



Afbeelding(en): WeHeartIt

You Might Also Like

2 reacties

  1. Ik zit deze week ook een beetje in een dipje! Vooral aan het begin, ik heb dat altijd als ik weer naar school moet. Even omschakelen, gelukkig gaat het nu wat beter..
    Veel succes met de toetsen!
    Je lay-out is trouwens leuk. En leuk dat je waarschijnlijk All-Stars gaat kopen, dat zijn erg mooie schoenen, maar Dr. Martens zijn ook heel stoer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All Stars! I love them, haha! Ik kan je aanraden om een account aan te maken op shopvip.com , hier hebben ze regelmatig merksales. Ik heb daar laatst Vans voor maar €30 gekocht! (ze liggen nu bij de buren die nu niet thuis zijn en binnenkort komt er een post!)

    En vente-exclusive is ook zo'n site :)
    En snapfish by cameleon ;)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen