A quick post.

Het is tien over tien 's ochtends, we zijn al weer een week verder en in die week heb ik geen een artikel geschreven. Oh, oh, wat slecht...

Het is tien over tien 's ochtends, we zijn al weer een week verder en in die week heb ik geen een artikel geschreven. Oh, oh, wat slecht. Sorry. Dit artikel zal ook niet echt heel boeiend zijn, maar ik heb wel het een en ander te vertellen.

Punt een is dat ik graag het stukje '.blogspot.com' in m'n URL wil veranderen naar '.nl', maar het mag niet. :( Mijn vader vind het zonde om €15,- per jaar uit te geven aan een site, omdat het 'wat professioneler staat'. Op zich heeft hij mijn vader wel een punt en daarbij, mijn blog is nog niet zo bekend enzo, dus misschien is het handiger als ik de stap wat later maak.

Vandaag is het een leuke datum, namelijk 10-11-12. Hoe leuk is dat? Waarschijnlijk gaan heel veel mensen vandaag een relatie 'forceren', zoals op al Twitter rondging. Maar ja, miracles could happen.




Hmm, 't is al weer een 10.18, en over een uur moet ik aanwezig zijn op mijn werk. (Ja, ja op zaterdag.) Gelukkig werk ik maar voor 2 uurtjes en waarschijnlijk komt een vriendin ook nog even langs. (Ik werk in de Albert Heijn.) Wish me luck and enjoy your saturday morning♥ 



Oké, ik geef het toe, deze post is niet interessant. Dit komt voornamelijk omdat ik strakjes moet werken en eigenlijk geen tijd heb. Toch wilde ik even een stukje schrijven. Vanmiddag komt er een écht artikel online. See you then!



Afbeelding: WeHeartIt 

You Might Also Like

3 reacties