De zomertrends van 2012.

Yeah, de zomer is 21 juni officieel van start gegaan! Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meezit en de zomer kan echt beginnen. Wat ...

Yeah, de zomer is 21 juni officieel van start gegaan! Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje meezit en de zomer kan echt beginnen. Wat is zijn de 'trends' deze zomer, welke items moeten in je kledingkast hangen deze zomer? Ik kan het je vertellen.

Ah, yes, roze! Mijn lievelingskleur. Roze is super trendy deze zomer. Van donkerroze naar lichtroze, van fuchsia tot oudroze, bijna alles kan. Babyroze bijvoorbeeld niet. Het is deze zomer ook in om je hele look in dezelfde kleur te dragen. Nouja, het is maar wat je mooi vind. Ik ben er niet zo'n fan van!


De romantische look is erg in deze zomer, vooral op het strand. Op de catwalk bij Milaan is deze trend vaak gespot. I love it. Pastelkleurige bikini's, zwierige zomerjurkjes. Bloemen zijn ook mooi bij deze trend. Heel veel lange kettingen zijn perfect bij deze look, ook sleehakken en rieten hoeden zijn perfect.  
                                      
In de jaren 20 was het 'not done' om je figuur te showen, nu in 2012, mag dat gelukkig wel! De jaren 20 zijn weer hot deze zomer. Glitters en glanzende stoffen zijn heel belangrijk bij deze trend, net zoals de vormen en silhouetten: Recht maar wel soepel.

Heel, héél erg hot deze zomer is de 'safaritrend'. Eigenlijk is deze trend nooit weggeweest, maar elk jaar is het toch net even anders. Zo is het deze keer belangrijk om wat chics aan je outfit toe te voegen, zoals goude sieraden of matellic stofjes. De kleuren zijn bruin, donkergroen en dus ook goud en matellic kleuren. Dierenprinten mogen ook, zoals zebra, panter- en tijgerprint.

Demin en de pastelkleurtjes waren in de lente al super fashionable, in de zomer nogsteeds! Kaching!
Alles wat van spijkerstof gemaakt is, is in. Zoals de bekende blouse van demin, super leuk en met van alles te combineren. Ook pastelkleurtjes zijn goed te combineren en staat super vrouwelijk. I love it.

Ik vind de trends van deze zomer heel erg leuk. Vooral de laatste, bespaart wat geld, haha. Ja, alle trends vind ik leuk en passen bij me, of zijn zo te combineren dat het bij me past, bij mijn stijl. Dat is wel belangrijk vind ik. Laat de zomer maar beginnen!


Bron: www.trendstyle.nl, www.zomertrends2012.nl

You Might Also Like

0 reacties