6. My life as Romana.

Een wekelijks artikeltje over grappige, leuke of heel vervelende dingen die ik meemaak in een week. - Weer helemaal into bloggen e...


Een wekelijks artikeltje over grappige, leuke of heel vervelende dingen die ik meemaak in een week.

- Weer helemaal into bloggen en ik barst van de nieuwe ideeën, yeah!
- Nieuwe blog-layout! Wat vinden jullie ervan?
- Ik heb de griep, bleh!
- Oh my, het schooljaar zit er bijna op! Ik heb hard mijn best moeten doen om Wiskunde en Economie op te halen en ik ga waarschijnlijk gewoon over!
- Heerlijk in de zomervakantie naar Turkije, eindelijk! Ik zal jullie tijdens de reis op de hoogte houden.
- Eindelijk weer een beetje vrolijk na een hele lange tijd. :)

Ik geef deze week een dikke 9 en kijk zo erg uit naar volgende week! I love you guys, hihi.

You Might Also Like

0 reacties