Mijn ochtendroutine.

Ik wil graag vertellen hoe mijn doordeweekse dagroutine eruit ziet. Misschien dat ik ook nog een artikel maak over mijn ochtend routine in...


Ik wil graag vertellen hoe mijn doordeweekse dagroutine eruit ziet.
Misschien dat ik ook nog een artikel maak over mijn ochtend routine in het weekend.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen.

Mijn wekker gaat om 06:15 af, (Ja, ik weet het. Dat is super vroeg... Maar ik heb de tijd blijkbaar nodig.)
maar meestal blijf ik nog een kwartiertje liggen. Dan ga ik om half 7 écht mijn bed uit. Ik stap onder de douche, (Ik was onder de douche ook mijn gezicht, dus dat hoef ik niet meer apart te doen.) en meestal ben ik rond 6:45 klaar met douche. Ik doe mijn kleding aan en dan ga ik ontbijten. Dit doe ik alleen, want mijn vader, zijn vriendin en broertje en zusje slapen dan nog. Dan ben ik ongeveer rond 07:10 klaar. Ik ga naar boven en doe eerst mijn dagcrème op, die is van Nivea. Daarna poets ik mijn tanden. (Ik doe eerst dagcrème op, zodat het goed kan intrekken,) Daarna doe ik mijn make-up. Die bestaat uit foundation, eyeliner, mascara en een beetje blush. De foundation die ik gebruik is True Match van L'oreal Paris. (Je kunt er meer over lezen in mijn vorige artikel.) De eyeliner die ik gebruik is van Max Factor, de mascara is ook van Max Factor en de blush die ik gebruik is van Bourjois.
Daarna kam ik mijn haren en föhn ik het droog. Daarna borstel ik mijn haren nog een keer en doe ik met mijn haar wat ik leuk vind. (Meestal zet ik mijn pony vast naar achter. Dit is even noodzakelijk want ik laat mijn pony groeien.) Ik doe deodorant op en een beetje parfum. Of ik oorbellen of sieraden om doe, ligt aan mijn stemming. Dan pak ik mijn telefoon en mijn tas. Beneden doe ik mijn schoenen en mijn jas aan en gooi ik snel wat te eten in mijn tas voor de lunch op school. Dan is het alweer 08:00 en tijd om naar school te fietsen.



Wat is jullie ochtendroutine? 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Leuk om te lezen! ☺ ik had pas ook al een conceptje gemaakt van mijn hele dag, die ga ik er denk ik binnenkort ook maar op zetten. 'k zou zeggen ga vooral door met bloggen, ik vind het altijd leuk om te lezen hihi ♥

    BeantwoordenVerwijderen