Lentekriebels.

Het zonnetje schijnt, de volgels fluiten, het is warm. Ja, de lente komt eraan! Je winterkleren maken plaats voor zomerkleding, maar wa...


Het zonnetje schijnt, de volgels fluiten, het is warm. Ja, de lente komt eraan! Je winterkleren maken plaats voor zomerkleding, maar wat is nou 'in' deze lente? Wat moet je absoluut in de kledingkast hebben hangen? I'll tell you!

Als eerst zijn streepjes heel erg hot deze zomer/lente. Je ziet ze overal in terug; Op schoenen, op een t-shirt, op vesten en het is hartstikke leuk te combineren!
Bij Jill Sanders, Sonja Rykiel en Prada is deze trend op de catwalk gespot. Daar worden de strepen in een hele outfit verwerkt, het is dus niet alleen een truitje of een paar hakken. Ik zou het persoonlijk niet durven, maar een vest op een mooi truitje zou ik wel dragen.

Bloemen zijn ook erg 'in' deze lente/zomer! Lekker vrolijk, en kleurrijk; Op schoenen, jurkjes, truitjes etc. 
Super leuk, ik kom gelijk helemaal in de ''zomer mood''. De trend is om verschillende bloemenprints met elkaar te dragen.

Pastel is echt een een trend dit voorjaar. Lichtroze, lichtgroen, lichtblauw... Eigenlijk alle lichte kleurtjes. Love it. Ik hou sowieso wel van zoete, lieve kleurtjes. Pasteltinten zijn ook super leuk te combineren, maar staan met elkaar ook supergoed! Leuk op een zwarte jeans of met een wit vest. 



Neon, eigenlijk het tegenovergestelde van Pastel. In de jaren tachtig waren neon kleuren al hip. Niet alleen in kleding zien we deze kleuren, ook in nagellak, sieraden en makeup. Ik vind felle kleuren iets minder, maar het is super leuk te combineren met een colbert of op een basic jeans.

De fruit trend, I love it. De trend is te zien in kleding maar ook in sieraden. (Zelf heb ik een armbandje met allemaal fruit eraan, hihi.) Het past helemaal bij de zomer en is super vrolijk. O.a. bij de H&M zijn veel sieraden en kleding te vinden die met fruit te maken hebben. 

Niet alleen broeken, maar ook jurkjes, jasjes en schoenen zijn gemaakt van deze stof: Demin. Het staat super stoer maar ook vrouwelijk en het is (alweer) super leuk te combineren. 

Yeah, I love these trends! De 'pastel trend' spreekt mij het meest aan, omdat is sowieso wel van dat soort kleurtjes hou. Leuk met een demin spijkerbroek misschien? Een 'fruit' ketting, en oh ja, niet te vergeten; Een gestreept hoedje met neon hakken eronder and you are ready to go! Haha, ik maak maar een grapje, Dat is iets te veel van het goede. Ik vind het heel belangrijk dat je bij jezelf blijf, bij je eigen stijl. Welke trend vinden jullie het leukst?

Bronnen: 
www.proud2bme.nl
www.elle.nl
www.trendstyle.net
www.fashionunited.nl


You Might Also Like

0 reacties