Piano cover: Hello

Het is jullie vast al bekend dat ik keyboard speel. Ik ben er verliefd op. Een keer in de twee weken op een zaterdag krijg ik les van...



Het is jullie vast al bekend dat ik keyboard speel. Ik ben er verliefd op. Een keer in de twee weken op een zaterdag krijg ik les van mijn moeders vriend en hoewel het belangrijk is dat ik  'the musical theory' (ik krijg les in het Engels, mijn moeders vriend is Amerikaans) goed oefen, kan ik het niet laten om af en toe - vooral via Youtube tutorials - liedjes te leren spelen. Zo kan ik, naast een aantal andere liedjes, sinds een tijdje 'Hello' spelen, van Evanescence. Hoewel ik dit filmpje een tijd geleden ook al op Facebook heb geplaatst, wil ik het ook nog graag op mijn blog posten, just for fun. Sorry voor de geluiden op de achtergrond trouwens!


Ik speel nog helemaal niet zo lang keyboard, dus het is verre van perfect. (je kunt de fouten horen) Wel vind ik het een van de mooiste dingen om te doen en ik kan niet wachten om beter te worden. Vergeleken met toen ik dit filmpje opnam ben ik al beter geworden. Binnenkort zal ik nog een cover plaatsen, en dan met beeld, haha.

Als je het originele liedje wilt horen, kun je hier klikken. Laat me weten wat je van het originele liedje en mijn cover vind. Bespeel jij een instrument, of zou je een instrument willen spelen? (vanaf nu zal ik 'jij' zeggen, in plaats van 'jullie', toch wat persoonlijker!)

You Might Also Like

0 reacties