My favorite songs - Augustus.

Het is alweer een tijd geleden dat ik een 'My favorite songs' artikel heb geschreven, maar vooral omdat ik in de zomervakantie veel ...

Het is alweer een tijd geleden dat ik een 'My favorite songs' artikel heb geschreven, maar vooral omdat ik in de zomervakantie veel muziek heb geluisterd, wilde ik weer een keer zo'n artikel schrijven. Ik heb best veel afwisselende muziek geluisterd in augustus, maar de meeste liedjes kun je wel in de 'rock' categorie plaatsen. Als jullie benieuwd zijn welke nummers ik heb geluisterd in augustus, luister dan mee en kijk verder!

Skillet - Looking for angels



Far away - Nickelback
Als eerst twee liedjes die over het algemeen goed bij mijn muzieksmaak passen. Ook heb ik deze twee liedjes vaak geluisterd op vakantie. (Ook al zijn het geen vrolijke of zomerse liedjes ofzo.) Nickelback is een van mijn favoriete bands en 'Far away' is zeker wel een van mijn lievelingsliedjes van mij. Skillet is een band die ik nog niet zo lang ken, maar dankzij een bepaald iemand die een bepaald (ja, ik doe geheimzinnig...) liedje aan mij heeft laten horen, wilde ik dat liedje graag op mijn iPhone hebben. De vriendin van mijn vader heeft toen een album van Skillet d'r op gezet, maar jammer genoeg stond dat ene liedje er niet bij. Begin augustus ben ik ondanks dat toch naar het album gaan luisteren omdat ik benieuwd was en toen sprong 'Looking for angels' er echt tussen uit. Vooral het stukje ''We want it, we want, we want a reason to live (...) we need it, we need, we need more than this'' vind ik erg gaaf, haha.

She is love - 3 Doors Down

All in my head - Tori Keller

Hierboven twee liedjes die allebei veel met het onderwerp 'liefde' te maken hebben, maar toch beide over iets anders gaan. De tekst van het liedje 'She is love' van 3 Doors Down, vind ik zo onwijs mooi. In het begin is het niet duidelijk waar de zanger precies over zingt, maar later wordt duidelijk dat 'she' de liefde zelf is. Eigenlijk heel duidelijk: 'Zij' is liefde.
'All in my head' van Tori Keller gaat over een situatie die we vast wel allemaal een keer hebben meegemaakt, namelijk over het denken dat iemand jou ook leuk vind, terwijl dat toch niet het geval blijkt te zijn. Erg pijnlijk. Er waren vooral de laatste week wat momenten waarop ik echt behoefte had om dit nummer een paar keer te luisteren, omdat het precies mijn gevoel omschreef. Al met al vind ik het een heel mooi liedje.


Waiting for the night - Armin van Buuren ft. Fiora

Ready or not - Bridgit Mendler

Ik hoorde 'Waiting for the night' voor het eerst tijdens de film 'Verliefd op Ibiza', een hele leuke film die wel wat meer nummers van Armin van Buuren bevat. Ik vind dit liedje heel vrolijk en je kunt er lekker op dansen, perfect voor de zomer dus. 'Ready or not' is een net zo vrolijk en zomers nummer als 'Waiting for the night', dit liedje was/is zeker een favoriet van mij en heb ik de laatste weken van augustus redelijk vaak geluisterd.

Dit was een kleine samenvatting van alle muziek die ik heb geluisterd in de maand augustus. Welke muziek heb jij de afgelopen maand vaak geluisterd? En wat vind je van mijn muziek? 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuke muziek! :) Dat laatste liedje luister ik ook wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen (en horen hihi), ik heb ze allemaal even geluisterd en she is love en all in my head zijn toch mijn favoriet :) Ik ga ze in mijn spotify lijst zetten haha. Waiting for the night heb ik inmiddels al iets te vaak geluisterd maar ik vind het wel een gaaf liedje vooral inderdaad na het zien van de film -die ook geweldig was-. Ready or not zelfde verhaal, iets te vaak geluisterd maar nu luister ik wel vaak van haar Forget to laugh en on top of the world, vind ik heel leuk! Verder heb ik het album van Tom Odell veel geluisterd en Phillip Phillips. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen