Verslag: Oui, Paris!

Jaaaa, ik ben naar Parijs geweest! Parijs bezoeken staat op mijn bucketlist en dankzij school kon ik dat puntje doorstrepen. Ik ben naar Dis...

Jaaaa, ik ben naar Parijs geweest! Parijs bezoeken staat op mijn bucketlist en dankzij school kon ik dat puntje doorstrepen. Ik ben naar Disneyland gegaan, ik heb door Parijs gelopen, maar het hoogtepunt was toch wel dat ik de Eiffeltoren heb gezien! Ik kan niet wachten om jullie over het reisje te vertellen en foto's te laten zien, so let's start!





Dinsdag om 03:00 's nachts vertrok de bus vanaf school, met drie derde klassen er in, richting Parijs. Ik had die avond niet geslapen omdat ik het simpelweg niet kon, dus ik was ontzettend moe onderweg. Helaas kwam van slapen geen sprake, want mensen in de bus vonden het erg grappig om foto's van mensen te maken terwijl ze 'oh zo charmant' lagen te slapen. De busreis duurde 7 uur en uiteindelijk waren we om 10 uur aangekomen bij Disneyland Parijs. Ik voelde me een wandelende zombie en van mijn make-up was haast niks meer over voor mijn gevoel, maar dat mocht de pret niet onderdrukken! Het regende helaas wel vaak die dag, maar ik vond het onwijs leuk in Disneyland. Ik ben er vaker geweest, maar ik ben deze keer voor het eerst, maar liefst twee keer in de Space Mountain geweest, haha. Het was echt heel erg leuk. 

Het kasteel.


Vanaf het kasteel.


Het spookhuis.

's Avonds, na Disneyland en voor dat we naar ons hotel zouden gaan, bezochten we de Eiffeltoren! Hier keek ik echt het meest naar uit denk ik. Het was echt een heel bijzonder moment toen ik 'm zag, haha. Ik heb veel foto's gemaakt van de Eiffeltoren zelf en met vriendinnen. Rond de Eiffeltoren waren er wel onwijs veel mensen die alcohol probeerden te verkopen. Het is raar om te zeggen, maar dat geeft me altijd een soort van vakantie gevoel, (mensen die spullen proberen te verkopen) omdat dat in ItaliĆ«, op een bepaalde plek, ook heel vaak zo was... 

Na de Eiffeltoren bezocht te hebben, gingen we rond een uur of half naar ons hotel. Eindelijk, want wat was ik moe! Het duurde een tijdje voordat we onze kamers in konden, want de indelingen moesten nog gemaakt worden, maar ruim een uurtje later kon ik eindelijk douchen en slapen! Het was een drukke, maar super leuke dag.



Eigenlijk een beetje mislukt, maar daarom vind ik 'm juist wel mooi.


Ah, yeah!

Met mijn lieve vriendinnetjes.

De tweede dag zouden we Parijs in gaan, super leuk! Eerst hadden we een ontbijt in ons hotel, en ongeveer om 11 uur gingen naar een bepaald plein in Parijs, waar we na afloop ook weer moesten verzamelen. Parijs is echt een onwijs mooie stad en ik heb veel geshopt. Bij de Bershka heb ik een short gekocht en een witte 'cropped top' en bij een winkeltje genaamd Pimkie's heb ik een oversized koraal/roze hemdje gekocht met witte cijfers erop. En hoewel Parijs erg duur is, waren mijn aankopen niet heel erg duur. Verder heb ik ook macarons op, haha. Ik vind macarons wel lekker, maar ik had er iets meer van verwacht. Ik heb ook nog een sleutelhanger gekocht met de Eiffeltoren er aan, en ik heb koffie gedronken bij Starbucks. Ook de tweede dag ging ontzettend snel en voor ik het wist zat ik alweer in de bus onderweg naar huis. Onderweg stopte we ergens om wat te eten. Gelukkig duurde de terugreis niet zo lang als de heenreis en ik was ook een stuk minder moe. 

Zo mooi!




Arc de Triomphe en ik die een foto maakt.




Ik vind Parijs echt een onwijs mooie stad en ik zou er graag meer van willen zien, die brug met die slotjes er aan bijvoorbeeld! Het is dus zeker de moeite waard om Parijs te bezoeken en ik vond het leuk dat school mij de mogelijkheid daarvoor gaf, al duurde het wel veel te kort. Ik wil dus zeker een keertje terug. Zijn jullie weleens naar Parijs geweest of willen jullie er graag heen?

You Might Also Like

4 reacties

  1. Wauw je hebt zulke leuke dingen gedaan! Tof! Ik vind Parijs ook heel leuk, al kan ik me niet heel veel herinneren van toen ik er was. Het is alweer een paar jaar geleden. Maar ik zou er graag weer eens heen gaan! Ook naar Disneyland, daar is echt een toffe sfeer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Parijs lijkt me ook echt heel erg leuk. Tof dat je met school ging! Alleen die nacht doorhalen en 7 uur in de bus lijken me minder, haha. Heb je ook nog een soort van edureis of alleen dit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aangezien ik geen idee heb wat een edureis inhoud, denk ik niet dat ik dat volgend jaar nog krijg. :P

      Verwijderen
  3. Super mooie foto's en ziet er echt heel erg leuk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen