Recepten die ik graag eens wil proberen.

Ik vind het heerlijk om in de keuken te staan en eten te bereiden. Bakken, koken, ik vind het allemaal leuk, maar het liefst bak ik iets zoe...

Ik vind het heerlijk om in de keuken te staan en eten te bereiden. Bakken, koken, ik vind het allemaal leuk, maar het liefst bak ik iets zoetigs. Ik vind het ook heerlijk om naar recept-filmpjes op Youtube te kijken, en er zijn heel veel recepten op Youtube te vinden die ik graag eens zou willen uitvoeren. Ik deel ze vandaag met jullie!

Triple chocolate fudge brownies.
Mijn favoriete 'bakker' op Youtube is Laura Vitale, ze is Amerikaans maar ook deels Italiaans, wat ik leuk vind, want ik ben zelf ook deels Italiaans. Laura maakt vooral heel veel lekkere taarten, cakejes en andere zoete dingetjes die ik maar al te graag eens wil proeven! Laura's recepten zijn niet heel moeilijk, en ook super lekker. Een recept die ik sowieso een keertje ga uitvoeren van haar is 'Triple chocolate caramel brownies'. Hier is de video:




Donkey Kong taart.
Een van mijn favoriete 'youtubers' is Rosanna Pansino. Dit is ook een Amerikaans meisje dat deels Italiaans is, haha! Elke dinsdag zet ze een filmpje online waarin ze hele leuke manieren laat zien om onder andere cake en taart op een beetje een 'nerdy' manier te versieren. Die filmpjes van haar heten dan ook 'Nerdy nummies', erg leuk om te kijken en ik word er altijd vrolijk van! (En hongerig.) Mijn favoriete filmpje van haar is waarin ze uitlegt hoe je een Donkey Kong taart kunt maken, how awesome! (En er zit alweer chocolade in, ik ben gewoon verslaafd aan chocolade...)


Croque Monsieur.
Ik vind tosti's echt heel erg lekker, vooral bij restaurants, maar thuis kan ik ze nooit perfect maken. Een héle lekkere tosti lijkt me de 'Croque Monsieur'. Dit komt uit Frankrijk, maar dat lijkt me wel duidelijk, haha. Ik heb weleens geprobeerd om een tosti te maken in een pan, zoals in alle filmpjes wordt gedaan op Youtube, maar toen mislukte het. Toch wil ik het nog een keer proberen. Dit is en heel makkelijk recept:



Chocolate cupcakes.
Yeah, alweer chocolade! Cupcakes zijn by far mijn favoriete gebakjes, en super leuk om te maken! Helaas is het mijn nog nooit gelukt om de perfecte cupcake + topping te maken! Laura Vitale laat in het volgende filmpje zien hoe je chocolade cupcakes maakt. Aangezien ik haar recepten erg goed vind, moet ik dit recept gewoon gebruiken als ik volgende keer cupcakes ga maken! En er zit chocolade in natuurlijk. :)



Dit waren al mijn favoriete recepten die ik een keer moet proberen. Zoals jullie zien zijn het haast alleen gebakjes, dus misschien maak ik binnekort ook wel een artikel met mijn favoriete gezonde recepten op Youtube! Laten jullie mij weten of jullie dat leuk vinden?



Bron(nen): Youtube

You Might Also Like

1 reacties