Tag: First things.

Ik vind tags leuk, en dat is volgensmij duidelijk te zien op mijn blogje. Deze tag kwam ik tegen op Hester's blog , en ik vind hem (Duh!...

Ik vind tags leuk, en dat is volgensmij duidelijk te zien op mijn blogje. Deze tag kwam ik tegen op Hester's blog, en ik vind hem (Duh!) erg leuk. De tag gaat de dingen die je als eerst doet als je, bijvoorbeeld, wakker wordt. Veel plezier met lezen!

Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt.
Dan stap ik mijn bed uit, maak 'm netjes op, en loop rechtstreeks naar de badkamer. Eerst een hoofd -en haar check, voordat ik naar beneden ga en mezelf vertoon aan derest van het huis. :)




Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.
Eigenlijk ben ik nog nooit op de sportschool geweest. Maar het lijkt me logisch om dat als eerst te gaan fitnessen, of zo?

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk, of van school.
Als ik thuis kom van school is het eerste wat ik doe ''Hoi!'' roepen en dan kijken in de spiegel of me haar en make-up goed zit. (Ja, ik weet het, ik ben zó ijdel...) Dan pak ik wat te drinken en hou een praatje met mijn vader, mijn moeder's vriend, of mijn vader's vriendin.
Als ik thuis kom van mijn werk ben ik meestal heel erg moe en heb ik veel dorst. Het eerste wat ik dan doe is mijn jas uitgooien, (En natuurlijk wel ophangen.) en een glas water drinken. Ik werk trouwens bij de Albert Heijn, als vakkenvuller!

Eerste ongeluk/verkeersovertreding.
Mijn eerste (En enige!) verkeersongeluk gebeurde toen ik een jaar of 10 was. Ik wilde oversteken, (Wat eigenlijk niet mocht, ik moest altijd onder de weg door, via een tunnel zegmaar.) toen er net een auto aan kwam. Hij bostste tegen mij op en het gevolg was dat ik een 'zwaar gekneusde' voet had, erg pijnlijk. Een onderdeel van de auto lag er af, en mijn fiets lag aan de andere kant van de weg. Gelukkig waren er genoeg mensen die mij konden helpen en hun belde ook mijn ouders. Het enge was dat mijn opa toen ik wegging van huis nog zei: ''Voorzichtig fietsen en onder de weg door!'' Misschien was het karma..?
Mijn eerste 'overtreding' gebeurde toen ik 14 was, omdat ik zonder licht aan naar school fietste, terwijl het donker was. Gelukkig kreeg ik alleen een waarschuwing.

Eerste ding dat je later wilde worden als je later groot was.
'Een ding worden', dat klinkt zo raar, haha!
Toen ik een jaar of vier was wilde ik prinses worden en trouwen met prins papa. Sirieus, het staat zelfs in vriendenboekjes...


Eerste keus qua drinken.
Ice tea for the way! Ice tea vind 'k echt het lekkerste drankje, maar het liefst wel zonder prik. Ook is dit een van de weinige drankjes die mag mag dankzij mijn beugel. Mijn favoriete Ice tea 'merk' is Arizona.

Eerste keus dessert.
Een crêpe met warm fruit en witte chocolade, zo lekker! Of appeltaart, ook zo lekker... Can't choose!

Eerste liedje dat in je opkomt.
'Come as you are' van Nirvana, omdat ik dat liedje net luisterde. Nu luister ik 'Heart shaped box', ook van Nirvana.

Eerste grote aankoop.
Ik heb geen idee! Even denken... Hmm, een van eerste dingen die ik van mijn eigen geld heb gekocht was een speelgoed konijntje van Winx Club, ik wilde dat ding zo graag hebben, maar het kostte €30,- euro, en zoveel had ik niet. Na lang, lang sparen en een beetje gezeur mocht ik het nepkonijn kopen met een beetje bijgelegd geld van mijn opa en oma, maar het meeste van mezelf. Ik was zo trots.

Eerste baantje.
Mijn eerste baantje is mijn huidige baantje. Ik werk namelijk sinds 15 oktober bij de Albert Heijn als vakkenvuller. Soliciteren was zo spannend!


Eerste keer in het vliegtuig.
Toen ik twee jaar was ging ik voor het eerst in mijn leven met het vliegtuig naar Rome met mijn ouders en opa en oma. Het is jammer dat ik er niks meer van weet, Rome lijkt me een prachtige stad.

Dit was de tag! Het waren echt heel uitlopende vragen vind ik zelf, wat apart is, maar wel leuk! Wat vinden jullie van deze tag? Gaan jullie 'm overnemen?



Afbeelding(en): WeHeartIt

You Might Also Like

0 reacties