OOTD: Nothing else matters.

Al heel lang wilde ik een 'Outfit Of The Day' -artikeltje maken, maar elke keer was ik bang dat mijn outfit niet speciaal genoeg was...

Al heel lang wilde ik een 'Outfit Of The Day' -artikeltje maken, maar elke keer was ik bang dat mijn outfit niet speciaal genoeg was. Toch heb ik besloten er eentje te maken, en vandaag was een goede gelegenheid, aangezien in best een leuke outfit aan heb vandaag, en ik heb eindelijk mijn camera tot m'n beschikking! ( Mijn camera ligt bij mijn moeder, en ik was vorige week bij mijn vader. Deze week ben ik bij mijn moeder.) Ik hoop dat jullie mijn outfit leuk vinden, enjoy!




Ik draag vandaag een wit blousje van de H&M, de prijs ben ik vergeten, want ik heb hem vorig jaar gekocht. De sjawl komt van de Primark, de broek komt van de Pieces en kostte €15,-. De ketting komt van Forever21 en die kostte €4,95. Onder het blousje draag ik een zwart hempje van de H&M. De zwarte knopjes, en de diamantjes in mijn oren heb ik cadeau gekregen.

Hier zie je een close-up van de ketting. Ik ben er echt verliefd op en draag 'm echt heel vaak. Helaas is die wel een beetje aan het verkleuren, maar dat weerhoud mij er niet van om 'm te dragen. De voorkant is zwart en glanst, de achterkant is goudkleurig.

Hier zie je de schoenen die ik bij deze outfit draag. Van de zeikant doen ze me een beetje denken aan een mix van Timberlands en dr. Martens, terwijl van de voorkant gezien, ze mij daar helemaal niet aan doen denken. Ik kocht ze in Duitsland, in een winkel die niet in Nederland is gevestigdt. Deze zijn beige, maar je had ze ook in het zwart. Ze kostten €20,-.

Nog een foto van (bijna) de hele outfit. Het blousje is wat korter aan de voorkant, wat ik heel erg leuk vind. Eigenlijk had ik de sjawl ook weg kunnen laten, maar ik vond het toch nét iets leuker staan, en hij past goed bij mijn schoenen.

Op de blouse zitten kleine stipjes, een leuk detail. Ik ben echt verliefd op m'n broek, ik vind de kleur zó mooi! Hij zit ook erg lekker.
  
Tot slot nog een webcamfoto van mijn oorbellen. Het zwarte knopje is van hout, en ik vind het een stoer effect geven aan welke outfit ik ook draag. De diamantjes in mijn '2e gaatje' vind ik mooi, en staan bij alles.   

Dit  was (of eigenlijk is, ik heb het nog steeds aan! :P) mijn OOTD. Hopelijk vonden jullie het leuk en misschien kan ik wel meer OOTD's maken! Laat me weten wat je van m'n outfit vindt en of ik meer van dit soort artikels moet maken. Lots of love!



Afbeelding(en): Camera || Bron(nen): Forever21, Pieces, Primark

You Might Also Like

1 reacties