Laaange tag: Get to know me.

Ik vind tags leuk. Dat is wel duidelijk te zien aan het aantal tags op mijn blog. Hopelijk vinden jullie tags ook leuk, want dit is er weer ...

Ik vind tags leuk. Dat is wel duidelijk te zien aan het aantal tags op mijn blog. Hopelijk vinden jullie tags ook leuk, want dit is er weer eentje, een hele lange zelfs. Deze tag gaat over... inderdaad, over mij. Benieuwd? Ik ook, want ik weet niet wat de vragen zijn en ik weet ook niet of het hele persoonlijke vragen zijn. Well, let's start.

Geboortejaar?
1997.

Hoe lang ben je?
Eigenlijk weet ik niet precies hoelang ik nu ben... Ik schat rond de 1.62? Geen idee, haha.

Waar dacht je aan toen je vandaag op stond?
Oeh, uh... Dit:
''Oh nee, weer naar school... Ga ik nu wel spontaan zijn? 't Zal wel, ik ga het in ieder geval leuk hebben met m'n lieve vriendinnetjes.''




Waar ben je op dit moment?
Op mijn kamer, achter mijn bureau. Ik zit hier bijna altijd.

Single/relatie?
Single, haha. Ik had het wel graag anders gezien, maarja, I just have to wait probably...


Bechrijf jezelf kort, maar krachtig.
Uh, lastig! Verlegen, maar wel vrolijk. Ik denk en droom veel, en ik ben creatief.

Guy/girlcrush?
Whoops, da's een persoonlijke vraag! Ik vind wel iemand leuk, maar ik vertel liever niet wie, voor het geval hij het leest...



Wat zou je op dit moment graag willen?
Dat ik wat spontaner kan zijn, en gewoon een praatje durf te maken met iemand die ik niet vaak spreek. Ik weet niet waarom, maar ik durf dit niet. Ik ben gelukkig wel hard op weg om m'n onzekerheid te verslaan... 't Komt wel goed!

Wat is je doel in het leven?
Mijn doelen zijn op dit moment om niet meer onzeker te hoeven zijn en om over te gaan naar 4 havo.

Waar ben je bang voor?
Dat de stemband operatie die hopelijk vóór 1 maart plaatsvind, geen enkele zak helpt... En nog veel meer dingen, niet overgaan, spinnen, enge mensen... etc.

Heb je je rijbewijs?
Nope, ik ben 15. ^^

Nagellak of lippenstift?
Ik draag de laatste tijd geen nagellak meer eigenlijk, maar ik vind lippenstift heel leuk en dat draag ik haast elke dag. Lippenstift dus.


Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer, definitely. Can't wait. Helaas gaat het aan het eind van de week weer sneeuwen volgens mij.

Wil je ooit gaan trouwen?
Jup, lijkt me zo leuk, haha. Alleen draait dan meer bij mij om het 'verbonden' zijn met elkaar, niet zo zeer om het hele feest eromheen. Al zijn al die trouwjurken natuurlijk wel prachtig.

Ben je een healthy-freak van jezelf?
Haha, nee totaal niet. Ik heb net het laatste stukje chocolade van mijn chocolade reep op, en ik sport nooit. Ik heb het ook eigenlijk niet echt nodig, want ik ben dun van mezelf en wat betreft conditie, ik vind het wel prima zo.

Wat voor kleur haar heb je, en wat is de lengte van je haar?
Mijn haar komt ongeveer tot mijn onderste rib. Nee, bijna tot mijn onderste rib. Het is aardig lang dus, al moet ik wel binnekort de puntjes bij laten knippen. De kleur van mijn haar is donkerblond met hier en daar wat lichtblonde plukje. Ik zou ik graag donkerrood haar willen, verven zegmaar, alleen ik durf het (nog) niet...

Wat voor 'n kleding of make-up item wil je graag op dit moment?
Qua kleding wil ik graag een turband headband, een lumberjackblouse, en een legging met print. Qua make-up wil ik graag een mooie, knalrode lippenstift die lang blijft zitten. Ik ga zaterdag shoppen met vriendinnen, dus dan kan ik het hopelijk allemaal kopen!

Heb je tattoos?
Nope, maar ik wil er wel graag eentje. Een paar vogeltjes, of een mooie tekst lijkt me mooi, wel klein, zodat het niet heel erg opvalt.

Heb je piercings?
Jup, ik heb 2 gaatjes in beide oren en ik ben van plan om er binnekort nog eentje te laten zetten. In de bovenkant van m'n oor. Hier kun je er een artikel over lezen.

Draag je een bril?
Nee. Ik heb vroeger, vanaf mijn 4e tot ongeveer mijn 7e, wel een bril gedragen, maar ik ben geopereerd aan mijn ogen, dus ik hoef geen bril meer. :)

Wat is jou perfecte pizza?
Mijn perfecte pizza kun je eten in een vakantiepark in Italië. Het is de Pizza Margeritha, (Schrijf ik het zo goed?) maar daar maken ze hem net even anders, waardoor ik 'm echt super lekker vind!


Wat is jou favoriete eten of drinken?
Hmm, alles wat ongezond is, maar niet pittig! Haha, grapje. Ik vind Italiaans heel erg lekker, pattat, wraps, Hollands eten, eigenlijk alles wel. Alleen moet je bij mij niet aankomen met iets dat ook maar een klein beetje pittig is. Ik eet het écht niet.

Wat is je favoriete parfum?
Vlak voor de kerst vertelde ik aan mijn moeder dat ik écht een nieuwe parfum moest hebben. (Want eigenlijk had ik niet echt een parfum...) En tadááá, een vriendin gaf me met oud en nieuw een nieuwe parfum. Sexplosion heet de parfum, (Een beetje een gekke naam, ik weet het.) en ik ben er gek op. Hij ruikt erg lekker.

Wat is het laatste dat je hebt gekocht?
Een broodje, chocolade en chips voor mij en m'n vriendinnen. Ik ben zó lief. En oh, wat zijn wel slecht. Doei geld, hallo ongezond eten...

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Fietsen! Gelukkig wel met lekkere muziek aan, en gelukkig was het ook niet zo koud. Ik was opweg naar school.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Het probleem is dat ik in de weekend altijd tot super laat wakker blijf, dus ben ik altijd pas om 10/11 uur wakker. Doordeweeks ga ik opzich wel op tijd naar bed, en kan ik de volgende ochtend ook best makkelijk m'n bed uit komen. Alleen soms, is mijn bed wel héél zacht en warm.

Wat is je favoriete ijsje?
Schepijs vind ik het lekkerst.

Wat zijn je plannen voor 2013?
Op nummer één staan afkomen van mijn onzekerheid/verlegenheid, en overgaan naar 4 havo.
Verder hoop ik dat de stembandoperatie mijn stem sterk verbeterdt, en natuurlijk gewoon gelukkig en vrolijk zijn.

Met hoeveel kussens slaap jij?
Eentje, al is slapen op meerdere kussens ook heel fijn. Volgensmij is dat alleen niet zo goed voor je rug.

Ben je een ochtend of avond mens?
Ik kan niet zo goed kiezen. Ik vind het niet erg om op te staan 's ochtends, maar ik vind de avonden wel iets fijner omdat dat de momenten zijn dat er niks meer op de planning staat en ik lekker van m'n vrije tijd kan genieten.

Wat wil je op dit moment graag zien?
Uhm, even denken hoor...
Uitval van school ofzo? Haha! Ik heb eerlijk gezegd geen idee.

Wat verwacht je in tien jaar te hebben bereikt?
Uhm, over tien jaar ben ik 25. Dan moet ik m'n Day Zero Lijst helemaal voltooid hebben, hihi. (Je kunt hem bekijken als je op 'Day Zero Project' klikt bovenaan.) Back to the point. Ik hoop dan dat ik zonder problemen mijn school heb afgemaakt en een leuke studie volg. Ik hoop dat ik een goedlopende blog heb, en veel leuke kleren!  En natuurlijk hoop ik dat ik gelukkig en gezond ben.


Wie mis je op dit moment?
Mijn vriendinnen, en mijn moeder en d'r vriend.

Wat is jou favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Hmm, dat zijn er een paar, haha! Mijn figuur, mijn ogen en mijn haar. Of telt dat laatste niet als lichaamsdeel?

Ben je verlegen?
Ja, en niet zo'n beetje ook. Ik hoop echt dat ik er hoe dan ook van af komt, want soms word ik er echt een beetje verdrietig van op z'n zachts gezegd. Ik kan wel met vriendinnen gezellig doen natuurlijk. En als je mij een beetje kent, ben ik echt wel een leuke meid, maar je moet me gewoon kennen, goed kennen.

Heb je een accent?
Voor zover ik weet niet, haha!

Heb je broers of zussen? Hoe oud zijn ze?
Ja, ik heb een broertje en zusje, en ze zijn 11 en 8 jaar oud. 't Zijn schatjes hoor, maar soms...

Hoe ziet jou dagelijks leven eruit?
Ik sta op, heb even een momentje van ''Fuck, school.'', maar volgens mijn vader en moeder ben ik de rest van de ochtend een 'vrolijke noot'. Ik ga naar school, na school weer naar huis en op sommige dagen moet ik daarna werken. De rest van de dag breng ik  door op mijn kamer om huiswerk te maken of om muziek te luisteren. Ik ga natuurlijk ook wel gezellig dingetjes doen met vrienden, of iets doen met familie, maar de meeste dagen zien er zo uit: (Ontbijt, lunch, etc. niet meegerekend.) Ik sta op, overleef school, doe na school wat ik moet doen, eet gezellig met mijn gezin, en doe lekker waar ik zin in heb. That's the good life.

Dit was de tag. Hij is erg lang, maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om 'm te lezen. Jullie mogen 'm gerust overnemen en ik lees ze met plezier, dus laten jullie het me weten als jullie 'm op je blog hebben geplaatst? Thanks for reading!



Afbeelding(en): WeHeartIt

You Might Also Like

0 reacties