The bloggers' list.

Weer een tag! Deze tag ben ik tegen gekomen op Hester's blog . Deze tag lijkt een beetje op een bucketlist , maar deze is speciaal voor ...

Weer een tag! Deze tag ben ik tegen gekomen op Hester's blog. Deze tag lijkt een beetje op een bucketlist, maar deze is speciaal voor bloggers. Ik vond het heel leuk (zoals bij elke tag, anders plaats ik 'm niet op m'n blog.) om deze tag in te vullen.

Een grote blogger onmoeten. 
Deze 'vraag' vind ik erg leuk, omdat ik al een paar grote bloggers ontmoet heb! Op de Dutch Youtube Gathering deze zomer waren verschillende bloggers aanwezig, waaronder Vera van VeraCamilla, en mijn favoriete blogger Teske van Teskuh.nl. Ik ben met beide bloggers op de foto geweest. Ik ben erg blij dat ik er naar toe ben geweest, het was een dag om nooit te vergeten!

Met Teske! 




100 (of 25, of 50) reacties op een artikel. 
Ja, dat lijkt me zo leuk, alleen zou ik wel bang zijn voor negatieve reacties, maarja, nu loop ik ook kans om zulke reacties te ontvangen. Natuurlijk blog ik niet alleen voor de comments.

Mensen die over jou praten. (Op een goede manier.) 
Deze vraag is lastig, want ik weet niet of ik dat fijn zou vinden. Om een of andere reden zou ik bang zijn dat mensen toch nare dingen over mij zeggen. Jep, ik ben onzeker... Zelf praat ik niet zo vaak over (beauty)bloggers, maar ik check zeker wel elke dag een paar blogs.


Een lieve mention, of mail krijgen. 
Een lief mailtje ontvangen is natuurlijk altijd leuk, maar ik kan het wel missen. Ik ben al super blij met de leuke reacties die jullie achterlaten!

Iets verdienen met mijn blog. 
Ik moet bekennen dat het mijn droom is om een eigen blog te hebben later, waar ik geld mee kan verdienen. Het lijkt me super gaaf om steden af te reizen, om events bij te wonen en om reviews te schrijven voor bedrijven. Ook zou ik me erg gewaardeerd voelen als een bedrijf mij vraagt om iets te reviewen. Ik hoop dat het ooit werkelijkheid word...

Deze tag was niet erg lang, maar hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.
Hebben jullie dromen als blogger?



Afbeeldingen: WeHeartIt

You Might Also Like

0 reacties