Review: Eyeliner pen van Catrice.

Het is al een tijdje geleden dat ik een review heb geschreven, dus het leek mij leuk om dat weer 's een keertje te doen. Pas heb ik mijn...

Het is al een tijdje geleden dat ik een review heb geschreven, dus het leek mij leuk om dat weer 's een keertje te doen. Pas heb ik mijn camera gevonden tijdens het uitruimen van mijn laatjes, en deze ga ik vanaf nu zeker gebruiken voor mijn blog. Eindelijk eens een goede foto-kwaliteit! Hetgene waar ik een review over ga schrijven is de eyeliner pen van Catrice. Ik heb 'm gekregen voor m'n verjaardag van een vriendin, maar heb hem nooit echt gebruikt, tot voor kort. Als je wilt weten wat ik ervan vind, lees dan vooral verder!



Dit is de eyeliner die ik heb uitgetest. Hij is van Catrice, maar de prijs weet ik niet omdat ik 'm cadeau heb gekregen. De verpakking is zwart, met een dop die je eraf moet trekken. De tekst staat er met zilveren letters in gegrafeerd. De verpakking is simpel, maar dat vind ik prima voor een eyeliner. Zoals je ziet lijkt de eyeliner een beetje op een pen, je hoeft het puntje nergens in te dippen, de eyeliner komt er via de 'pen' zelf uit. Ik was hier eerst nietzo van overtuigt omdat ik bang was dat er niet genoeg eyeliner uit het puntje zou komen ofzo, maar dat is niet het geval. Het vilten puntje werkt heel handig bij het aanbrengen.


Op deze foto zie je hoe de eyeliner eruit ziet zonder, en met daglicht. De eyeliner geeft goede pigment af, en hij glijd heel makkelijk over, in dit geval, mijn hand. De eerste paar keer, gaf de eyeliner niet zo veel pigment af, maar dat kwam waarschijnlijk omdat hij nieuw was. De eerste paar keren dat je 'm gebruikt, zul je eerst even op een doekje wat lijnen moeten trekken voordat hij het perfect doet.



Hier zie je de eyeliner op mijn ogen, met mijn ogen dicht en open. Ik ben niet zo heel goed in het trekken van een lijntje boven mijn oog, maar met deze eyeliner gaat het heel erg makkelijk! De eyeliner verdeeld zich goed, en er komt niet opeens heel veel uit ofzo. Het lukt me om in een keer een mooi lijntje boven mijn oog te trekken met deze eyeliner, in tegenstelling tot een vloeibare eyeliner, waar het nog weleens mis mee gaat. Ik ben super te vreden over deze eyeliner en ik raad 'm zeker aan! Ik geef deze eyeliner een 8,5.

You Might Also Like

0 reacties