Kleding van Forever21.

Hey allemaal! Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Afgelopen week ben ik jarig geweest (Jeej, eindelijk 15!) en het bloggen is ...

Hey allemaal! Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Afgelopen week ben ik jarig geweest (Jeej, eindelijk 15!) en het bloggen is toen een beetje vergeten. Maar ik ben er weer! Ik heb voor mijn verjaardag, van mijn ouders,  o.a. een giftcard van Forever21 gekregen, omdat ik al heel lang kleding wilde bestellen van Forever21, want ze hebben daar echt super leuke kleren! De bestelling is vandaag geleverd en het leek mij leuk om aan jullie te laten zien wat ik had besteld en nu dus heb.

 
Deze trui had ik besteld omdat de winter er weer aan komt en ik niet zo veel truien heb. Ik vind het leuk dat de trui wat korter is en omdat de hals zo wijd is, valt de trui over mijn schouder, wat ik ook erg leuk vind. De trui is €16,75 en is ook verkrijgbaar in oranje -en wit met stippeltjes. 

Ik moest een nieuwe broek hebben. Eigenlijk had ik eerst een donkerrode broek in mijn winkelmandje gedaan, maar aangezien ik dan over het bedrag wat op de giftcard stond heenging, moest ik voor een andere broek kiezen. Ik koos deze broek, een zwarte skinnyjeans voor maar €10,95!

Dit simpele truitje heb ik bij de Sale gevonden, voor maar €8,95. De trui zit losjes en hangt over mijn schouder. 

Ik wilde ook graag nog een blouse hebben, want ik ben gek op blousjes! Dit blousje kostte €13,95 en is ook verkrijgbaar in groen, zwart, nude, wit en blauw. De blouse is best simpel, maar wel wat langer aan de achterkant, Wat ik erg leuk vind.

Ik had ook een heel schattig spijkerjasje besteld met kant aan de achterkant. Maar het bleek dat die veel te klein was, 'gewoon' maat S, maar zelfs ik met mijn dunne figuur pas hem niet. Erg jammer, want het is een leuk spijkerjasje. Hij kost €16,75.

Wat ik ook besteld heb zijn deze grappige nagelstickertjes. O.a. Miss Sporty verkoopt ze ook en ik wilde zoiets graag een keer uit proberen. De prijs is €1,90. 'Luipaard' is wel het enige printje dat ze hebben. Ik schrijf er binnekort een review over, ik ben benieuwd!

And last but absolutely not least! Deze lovely ketting! Ik ben er helemaal verliefd op, ik wilde al zolang een 'cross-necklace' hebben. De prijs voor deze leuke ketting is €5,90. De voorkant is zoals je al ziet zwart en de achterkant is goud.

Hopelijk vinden jullie mijn nieuwe kleding leuk! Dit is de eerste was de eerste keer dat ik iets besteld heb op Forever21 en ik ben erg tevreden! Ik vind de kleding echt geweldig, het bestellen ging makkelijk en mijn bestelling was al binnen 2 dagen in huis! Ik ga zeker weten nog eens wat bestellen op Forever21 en ik denk ook dat ik het spijkerjasje opnieuw ga bestellen, maar dan een maat groter. Het spijkerjasje dat ik nu heb hoeft niet teruggestuurd te worden, mijn zusje past hem waarschijnlijk wel, haaha. Bestellen jullie wel eens wat bij Forever21?
 
EDIT: Later kwam ik erachter dat het spijkjasje een kindermaatje was... Oeps! Gelukkig past mijn zusje hem wel, en hij staat super leuk!
                                                                                                                                                                                                                           

You Might Also Like

0 reacties