Review: Ultimate Colour lipstick van Catrice.

Ik heb besloten om eens een goedkoop make-up product te reviewen, omdat ik dan misschien een grotere doelgroep aanspreek en het is beter voo...

Ik heb besloten om eens een goedkoop make-up product te reviewen, omdat ik dan misschien een grotere doelgroep aanspreek en het is beter voor je portemonnee. Deze keer: De Ultimate Colour lippenstift van Catrice.

Ik had een nieuwe lipstick nodig, want mijn favoriete, mooiste lipstick was kapot. Ik wilde eerst voor een dure lippenstift gaan, maar ik moet een beetje letten op wat ik uitgeef dus besloot ik een goedkope lippenstift te kopen, eentje van Catrice. Zelf heb ik Frozen Rose, nummer 130 gekozen, omdat de naam mij aansprak en ik vond, natuurlijk, het kleurtje mooi.

                                         
De lipstick kost maar €5,- en voor de prijs is het een prima lippenstift. De lippenstift heeft een speciale 'lipvorm' waardoor de lippenstift makkelijk smeert. De lipstick heeft veel pigment, daardoor heb je maar een laagje per keer nodig. De lippenstift dekt goed. Het nadeel is wel, nadat ik iets gedronken heb, de lippenstift meteen vervaagd is, waardoor ik het dus opnieuw op moet doen. De lippenstift gaat er snel af. De lippenstift ruikt wel erg lekker, een beetje naar snoepjes. Ook niet geheel onbelangrijk, haha.
De verpakking is niet heel spectaculair, maar dat is logisch, in verband met de prijs. De verpakking is zwart of zilver, dat hangt af van welke kleur lippenstift je koopt.Erg handig is dat er goed duidelijk opstaat welke kleur het is. Wat ik erg leuk vind, is dat op de lippenstift zelf, ook 'CATRICE' staat gegraffeerd. Dit straalt ook wel weer luxe uit.
Deze lippenstift is in heel veel kleuren te verkrijgen, ook een pluspunt.

De lippenstift ruikt lekker, de verpakking is prima, de prijs is fantastich en de kleuren zijn mooi.
Het enige minpunt is dat de lippenstift snel vervaagt. Ik geef deze lipstick een 7,5. Het is een prima lippenstift.

Afbeelding: www.misslipgloss.nl

You Might Also Like

0 reacties