Ik ben jarig!

Whieeeee, vandaag loop ik officieel al twintig(!) jaar rond op deze aarde. En ja, mijn alweer twintigste verjaardag vind ik nog steeds heel ...

Whieeeee, vandaag loop ik officieel al twintig(!) jaar rond op deze aarde. En ja, mijn alweer twintigste verjaardag vind ik nog steeds heel leuk. Dit jaar ook vooral omdat ik twintig een mooie leeftijd vind. Bovendien neem ik sinds vandaag officieel afscheid van m'n tienerjaren. Slik...

Het grappige is dat ik er tien jaar geleden heilig van overtuigd was dat je als twintig-jarige echt al mega volwassen bent, maar dat voel ik nu helemaal niet zo. Maar misschien komt dat ook omdat ik nog niet veel typische volwassen worden-stappen heb gezet. Zo woon ik nog thuis en ik heb ik mijn rijbewijs nog niet (al ben ik daar wel - soort van - mee bezig).

Mijn laatste dag als negentien-jarige besteedde ik met een van mijn beste vriendinnen Ilayda en 's avonds met mijn vriend, wat beiden echt heel fijn en gezellig was. Bovendien maakte ik pasta carbonara bij m'n vriend thuis. What's a better way to end the day?

En vandaag ben ik officieel twintig. Twintig! Later vandaag moet ik werken, en wat ik daarna ga doen dat weet ik nog niet! Morgen heeft m'n vriend iets voor me gepland en aankomend weekend spendeer ik zaterdagavond met mijn lieve vriendinnetjes. #exciting

Happy birthday to me! Cheers.

You Might Also Like

0 reacties