Shoplog: H&M, C&A, Essence en een nieuwe schooltas

Zaterdag begon mijn dag super goed: ik werd 's ochtends om half 11 bij een C&A bij mij in de buurt verwacht om vervolgens te horen t...

Zaterdag begon mijn dag super goed: ik werd 's ochtends om half 11 bij een C&A bij mij in de buurt verwacht om vervolgens te horen te krijgen dat ik er ben aangenomen nadat ik er gesolliciteerd had. Yes, eindelijk een baan! Volgende week zaterdag heb ik er mijn eerste werkdag, zo spannend! Ik ging na het gesprek met de filiaalmanager blij en trots naar huis en 's middags ging ik met een vriendin de stad in. Ik moest bij C&A een kledingstuk kopen zodat ik die tijdens mijn werk kan dragen en gelukkig ben ik geslaagd. Ik zag zoveel leuke dingen! Bij H&M en bij Kruidvat heb ik ook wat gekocht én ik heb een nieuwe schooltas! Al mijn nieuwe aankopen laat ik in dit artikel graag aan jullie zien (weer lekker origineel zo'n zin. Inleidingen schrijven voor shoplogs zijn niet mijn sterkste punt.)


Essence lipstick, nummer 12 Make me blush | €2,39

Een swatch van de kleur <3

(please, don't mind the background) C&A Cropped top met open rug | €7,90


H&M ketting met steen | €10,- (bij deze ketting zit nog een ketting met een witte steen, maar die moest even gemaakt worden (...))


Burkely tas in cognac (en ja oeps, het kaartje zat er nog aan) | €99,95 (niet zelf gekocht, maar van pappa gekregen :))


En dat waren mijn aankopen van zaterdag. Het was echt een super gezellige dag. Dinsdag ga ik het C&A topje aandoen naar het bevrijdingsfestival in Den Haag, samen met de twee nieuwe kettingen. Misschien dat ik er nog een outfitpost over ga maken! Wat vinden jullie van mijn aankopen/gekregen schooltas? 

You Might Also Like

3 reacties

  1. Top dat je bent aangenomen! Je tas vind ik ook mooi, een klasgenootje van me heeft er ook zo een maar dan van suede geloof ik. Ik ga trouwens ook naar het festival in Den Haag, haha! Ik denk dat het redelijk druk is maar misschien kom ik je nog tegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh, wat toevallig! En ja inderaad! 't Is alleen nog de vraag of ik wel ga, omdat er slecht weer voorspeld is.

      Verwijderen
  2. Ciao bella, leuke dingen heb je gekocht.
    Super dat je, zaterdag, zo naar je zien hebt gehad.
    En......gefeliciteerd met je baan.
    Top...top...top...
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen