My latest obsession: Kevin Staudt

Ik luister eigenlijk de gehele dag door wel muziek. Soms word ik de muziek die ik op een dag luister een beetje zat en daarom vind ik één va...

Ik luister eigenlijk de gehele dag door wel muziek. Soms word ik de muziek die ik op een dag luister een beetje zat en daarom vind ik één van de fijnste dingen het ontdekken van nieuwe muziek. Spotify is daar heel handig in, die kiest zelf voor jou nieuwe muziek uit, maar laatst heb ik via Youtube iemand ontdekt die echt hele goede muziek maakt: Kevin Staudt.

Kevin komt uit Duitsland en is super muzikaal. Hij zingt én speelt gitaar en piano (I'm in love). Hij heeft drie eigen liedjes op zijn kanaal staan (zelf ben ik vooral fan van You could be) en voor de rest zijn het alleen maar covers. Hij heeft covers van Katy Parry tot Slipknot en van Vanessa Carlton tot breaking Benjamin gemaakt. Zijn covers zijn heel divers dus en hij geeft er vaak ook nog een eigen draai aan, super tof!

Hoewel zijn laatste cover alweer van drie maanden geleden is en ik daarom een béétje bang ben dat ie om een of andere reden is gestopt, wil ik toch zijn muziek met jullie delen. Het klinkt allemaal ook gewoon super goed.

Mijn favorieten...

Hit me baby one more time - Britney Spears

Kijk, dit bedoel ik met het geven van een eigen draai aan de nummers die hij (in dit geval zij) covert/coveren. Zo super cool. En ehm... ''This is how we do it, baby'', omg. <3

So far away - Staind

Take me under - Three Days Grace // Dance with the devil - Breaking Benjamin // Decode - Paramore

A thousand miles - Vanessa Carlton

En hij heeft humor (kijk tot aan het eind van de video) // All the things I hate revolve around me - Bullet For My Valentine

Hurricane/This is war - Thirty Seconds To Mars

The A team - Ed sheeran

Let her go - Passenger


Ja, het was een beetje moeilijk kiezen, want ik vind bijna al zijn covers leuk, maar dit zijn mijn favorieten. Is ie niet leuk?! Alleen de hairdo die hij nu heeft vind ik een beetje jammer vergeleken met hoe zijn haar eerst was, maar goed. Hij zingt super en z'n gitaar en piano skills zijn ontzettend jaloersmakend. Wat vind jij van Kevin's muziek? 

You Might Also Like

0 reacties