Een verzameling van keyboardfilmpjes (en ik zing!)

Woah, long time no see! Hoe is het met jullie? Met mij goed, ondanks dat ik weer lekker lang niks van me heb laten horen. Maar om het goed t...

Woah, long time no see! Hoe is het met jullie? Met mij goed, ondanks dat ik weer lekker lang niks van me heb laten horen. Maar om het goed te maken heb ik in de vrije ochtend die ik had (niet dat het stom was om te doen, vond het alleen maar leuk) een filmpje in elkaar geflanst dat nu dus online komt. En to be honest, ik ben best bang. Want in dit filmpje zing ik een stukje en het is nou niet echt dat ik prach-tig kan zingen of zo. Ik vind het wel leuk om te doen en daarom bedacht ik me dat het eigenlijk misschien wel goed zou zijn om 't op het internet te zetten. Nou ja, je zult vanzelf zien over welk filmpje ik het heb, haha. Voor de rest zijn het gewoon een paar filmpjes die ik van Instagram geplukt heb, sommige zijn al wat ouder en één is heel erg recent. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en mijn niet zo perfecte stem wel een beetje kunnen waarderen.

Lots of love! ♥


You Might Also Like

0 reacties