Left my heart in Rome - een filmpje



In een paar artikelen eerder vertelde ik dat ik een filmpje zou gaan maken met daarin de foto's van Rome. Dat heb ik dan ook gedaan en vandaag wil ik het filmpje graag laten zien. Het bevat alle foto's die ik tijdens mijn paar dagen in Rome heb gemaakt, en een filmpje van een festival dat opeens 'ontstond' aan het einde van een van de dagen. Het was een festival om de gelijkheid van homo's en heteroseksuelen te vieren, geloof ik en het zag er erg gezellig uit. De mannen op de vrachtwagens waren ook zeker niet verkeerd, alleen een beetje jammer dat ze allemaal gay waren, natuurlijk. Ik hoop dat jullie het een leuk filmpje vinden. Ik ben in ieder geval blij met het resultaat! Het is nu ongeveer 11 uur 's ochtends/'s middags en later vanmiddag heb ik een sollicitatie bij een supermarkt. Ik ben een beetje zenuwachtig, maar ik heb er wel zin in. Een baantje heb ik deze vakantie echt wel nodig, want hele dagen thuis doorbrengen word ik ook een beetje zat. Anyway, enjoy your day! (hey, dat rijmt!) Laat je me weten wat je van het filmpje vind?

Liefs, Romana

You Might Also Like

0 reacties