Wooninspiratie

Wooninspiratie. Ik vind het heerlijk om tijd te besteden aan het fantaseren over mijn huis in de toekomst, of een misschien volgende kamer. ...

Wooninspiratie. Ik vind het heerlijk om tijd te besteden aan het fantaseren over mijn huis in de toekomst, of een misschien volgende kamer. Nog beter is het afstruinen van het internet, opzoek gaan naar wooninspiratie. Ik zou later graag in een redelijk klein, knus huis of appartementje willen wonen, in een grote wereldstad. En aangezien ik graag in Italiƫ wil wonen, ligt mijn eerste keus voor nu op Rome, haha. Het lijkt mij leuk om alle plaatjes waar ik mijn inspiratie uit heb kunnen halen, te dumpen in een artikel. So, there we go!

















Zo fijn om een beetje weg te dromen bij al die plaatjes. Het geeft ook gelijk zo'n mooi overzicht van wat je leuk vind in een huis. Bij mij moet het dus allemaal niet te donker of te licht zijn, ik houd van bruine kleuren en van kaarjes, lichtjes en ik zou later graag een grote keuken willen. Waar halen jullie je wooninspiratie vandaan?




Afbeelding(en): WeHeartIt


You Might Also Like

1 reacties