My favorite songs - december.

Hey lieve lezers! De maand december is al een paar dagen afgelopen dus is het tijd voor een artikel over muziek. Zoals jullie weten bevat d...

Hey lieve lezers!
De maand december is al een paar dagen afgelopen dus is het tijd voor een artikel over muziek. Zoals jullie weten bevat dit artikel altijd mijn favoriete liedjes van de afgelopen maand, maar in dit artikel wil ik ook graag mijn mening geven over de muziek van 'deze tijd'. Ik heb ook ooit een artikel geschreven dat de '90's' heette, die kun je hier lezen. Ik vertelde in dat artikel  wat ik van de muziek van tegenwoordig vind. Ik wil het er graag nog een keer over hebben, want ik vind muziek echt iets heel bijzonders en ik vind het jammer dat het tegenwoordig allemaal zo bewerkt wordt door auto-tunes enzo. Laat ik eerst maar eventjes mijn favoriete muziek van deze maand aan jullie horen,  daar draait dit maandelijkse artikel immers om.




Ja, geloof het of niet, ik hou van dit soort muziek. Je mag me nu intens haten, maar ik vind dat dit échte muziek is. Het is niet bewerkt (Niet zo erg dat je de autotune gewoon hoort, tenminste.) en gaat tenminste ergens over. Hoe dan ook, ik heb veel meer respect en ik luister veel liever naar dit soort muziek. Dit liedje heet 'Nothing Else Matters' en komt van Matellica. Ik weet bijna wel zeker dat veel mensen dit liedje kennen.


''Nog zo'n liedje?'', denken jullie vast. Jullie zien mij vast niet als een meisje dat deze muziek luisterdt, maar toch doe ik het. Ik hou zoveel van deze muziek, ik weet niet waarom. Dit liedje is van Nirvana en heet 'Come as you are'. 



Dit liedje heet 'Black' en is van Pearl Jam. Ik vind de betekenis van het liedje erg mooi en dat is de reden dat ik het graag luister. Dit is de officiele 'videoclip' van het liedje, omdat de zanger geen clip wilde. Ik weet niet waarom, maar dat vind ik best wel cool. Het is vaak genoeg zo dat artiesten live niet kunnen zingen, dat is dus hier niet het geval.

Eigenlijk ben ik een beetje opgegroeid met deze muziek, en hoe vaak ik ook ontkende dat ik het leuk vond, (Aangezien ik zeker wist dat er mensen waren die het raar vonden dat ik het luisterde ofzo.) ben ik nu wel blij dat ik niet naar die troep luister van 'nu'. (Lees Lady Gaga (Sorry little monsters!), Nicki Minaj, ect.)  Soms wel hoor, maar niet vaak. Mijn ouders draaide deze muziek altijd in de auto en ik vond dat altijd leuk, toen ik klein was ook al. Muziek is zo bijzonder, ik hou d'r van.



Bron(en): Youtube

You Might Also Like

0 reacties