Schoolfeest dillema.

Aankomende woensdag heb ik een schoolfeest. Super gezellig! Er is alleen een klein probleempje, ik moet woensdag avond werken, van 5 tot 7. ...

Aankomende woensdag heb ik een schoolfeest. Super gezellig! Er is alleen een klein probleempje, ik moet woensdag avond werken, van 5 tot 7. (Ik werk bij de Albert Heijn.) Nu zul je misschien denken: ''Ja, dan kun je erna toch naar het schoolfeest?'' Ja dat klopt, maar wanneer kan ik mij dan klaarmaken? Ik heb een paar oplossingen voor mezelf bedacht die ik met jullie wil delen. Misschien hebben jullie zelf ook wel oplossingen.





Het schoolfeest begint om 20.00, dat betekent dat ik dan nog maar een uur de tijd zal hebben, inclusief ernaar toe rijden, dat vind ik sowieso te kort. Ook is de kans groot dat ik moet overwerken, het langst dat ik ooit moest overwerken is tot half 9, en ik denk niet dat ik nog een keer tot zo laat moet overwerken. Maar de kans bestaat wel, dus het kan dat ik 20.40 pas thuis ben, en als ik dan alles nog moet doen, (douchen, make-up, haar) ben ik ongeveer 21.50 klaar. Opzich zou dat niet zoveel uit maken want de deuren van de discotheek sluiten pas om 22.30. Toch wil ik wat eerder op het feest kunnen zijn, want stel er is file of ik ben weer eens te langzaam.

Ik kan een paar dingen doen, ik kan me, voor dat ik naar mijn werk ga al optutten en klaarmaken, compleet met krullen in mijn haar. (De kans is groot dat mensen mij aan gaan staren.) Maar ik ben bang dat, omdat ik misschien wel heel hard moet werken om op tijd klaar te zijn, (Perfecte werknemer, ahum ahum. Haha.) ik mijn make-up en haar verpest. Oh wat een eerste-wereld drama...


Optie twee is, en wat ik denk ik maar gewoon doe, is douchen voor dat ik naar mijn werk ga, mijn outfit uitkies voordat ik naar mijn werk ga en dan als een gek ga doorwerken om op tijd klaar te zijn op m'n werk. Thuis doe ik dan mijn make-up en krul ik mijn haren, en dan kan ik met een vriendin naar het feest. Moet lukken!

Ik moet wel even zeggen dat ik dit niet echt als een probleem zie hoor, haha. Het is echt een soort van eerste-wereld probleempje en ik kom in dit artikel vast heel verwend over, maar dat is niet de bedoeling hoor. Zie dit artikel maar als een soort grapje! :) Anyways, hebben jullie 'tips' voor me, hoe ik dit het best kan aanpakken? Welke 'oplossing' vinden jullie het best?

PS: Weet een van jullie hoe ik kan instellen dat artikels de volgende dag pas online komen? Zodat ik vooruit kan schrijven? Alvast bedankt!



Afbeeldingen: WeHeartIt

You Might Also Like

2 reacties

  1. Is het gelukt met je schoolfeeft? Inplannen doe je door links in de balk bij schema datum en tijd te kiezen, die in te stellen, op gereed te klikken en dan publiceren. Bij je berichtenoverzicht staat dan ook; gepland.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, 't schoolfeest is geslaagd ! Alleen bleek dat ik avond voor niks had gewerkt, omg haaha.
      Maar goed, dankjewel voor de tip ! :) x

      Verwijderen