My favorite songs - november.

De maanden gaan snel voorbij, want het is alweer bijna december. In de maand november heb ik veel leuke dingen gedaan, ik had een schoolfees...

De maanden gaan snel voorbij, want het is alweer bijna december. In de maand november heb ik veel leuke dingen gedaan, ik had een schoolfeest, ben naar veel verjaardagen geweest en ja... Het was gewoon een leuke maand! Ik heb in deze maand minder muziek geluisterd dan normaal, omdat ik mijn oordopjes kwijt ben. (Serieus, elk paar oortjes dat ik koop is dezelfde dag alweer kapot.) Ik moet dringend nieuwe hebben. De liedjes dié ik heb beluisterd, en die mijn favoriet zijn, wil ik graag ook aan jullie laten horen.

Dit liedje wordt vaak bij mijn vader in de huiskamer afgespeeld, op de iPad. Ik vind het een erg relaxt liedje en vooral het stukje: ''I, I'm dreaming of blue skies. If I... What if I close my eyes?'', vind ik erg mooi. Ik heb het over 'California Rain' van Milow:




Het volgende liedje dat ik jullie wil laten horen werd in de discotheek gedraaid waar ik mijn schoolfeest had. Het is 'R.I.P' van Rita Ora en Tinie Tempah. Ik kende het liedje al wel, maar ik had geen idee hoe het heette. Ook dacht ik dat Rihanna het liedje zong. Vinden jullie ook niet dat Rita Ora een beetje als Rihanna klinkt?


Ah, eindelijk eens een Nederlands liedje wat ik leuk vind! Ik hou namelijk he-le-maal niet van Nederlandstalige muziek. Dit is dus een uitzondering. Het liedje is: 'Beauty And The Brains' van Nielson. Het is een lekker nummer om mee te zingen en dat heb ik dan ook wel vaak gedaan. (Op mijn kamertje, waar hopelijk, niemand mij kon horen. Haha!) Een schattig liefdesliedje die bijna iedereen wel kent.



Het volgende liedje behoort ook top mijn favoriete-lijst van de maand november. Gewoon, omdat het zo'n onwijs vrolijk liedje is. De tekst misschien niet, maar dit liedje maakt me wel aan het dansen als ik vrolijk ben en dit liedje staat op! Ik heb het over het liedje 'One More Night' van Maroon 5. Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waar het liedje over gaat, maar leuk is die wel. Oh, en de baby is ook zó schattig!


Dit waren mijn favoriete liedjes van de maand, erg weinig. Ik was deze maand in een vrolijke bui, (soms wat diepte-puntjes, maar dat zal nooit ophouden) vandaar dat de liedjes best wel vrolijk zijn. Dat vind ik tenminste. Hopelijk vonden jullie het leuk om dit artikeltje te lezen. (En te beluisteren, haha!) Laten jullie mij weten wat jullie van de liedjes vinden? 

You Might Also Like

1 reacties

  1. Niels Littooij, gewoonweg om verliefd op te worden. <3 Hihi. Jij hebt ook een hele leuk blog en ik zal jou ook volgen!

    Liefs,

    Sally

    BeantwoordenVerwijderen