Het ''Today was awesome, because...'' project.

Ik heb weer iets nieuws! Iets wat ik ga volhouden. Ik heb een schriftje en in dat schriftje ga ik elke dag opschrijven wat er 'awesom...


Ik heb weer iets nieuws! Iets wat ik ga volhouden. Ik heb een schriftje en in dat schriftje ga ik elke dag opschrijven wat er 'awesome' aan die dag was. Jahoor, ik zit weer in mijn 'dagboek' -fase, haaha. (''Ik ga het volhouden, en ik blijf erin schrijven, ik stop er niet mee.'') het idee heb ik van Teske, ik zag het op haar blog en ik dacht: ''Dat is leuk!''

De bedoeling is dat ik elke dag in een schriftje opschrijf wat er leuk aan de dag was. De zin beginnend met ''Today was awesome, because...'' Daarna schrijf ik in een of twee zinnen op wat er leuk aan die dag was. Ook schrijf ik, als ik er een tegen ben gekomen, een quote op en ik schrijf de liedjes op dat ik die dag het vaakst heb geluisterd. Dat ziet er dan zo uit:

 
Het lijkt me erg leuk om het schriftje vol te schrijven en dan later terug te lezen. En omdat je elke dag moet opschrijven wat er leuk aan de dag was, ook al had je een verschrikkelijke dag, krijg je een lekker positief gevoel!
 
Dit is het schriftje wat is ervoor gebruik:
 
Het schriftje heb ik 2 jaar geleden voor school gekocht, maar heb ik nooit gebruikt. En de pen komt van de Albert Heijn.
 
Dit is een quote die ik gister tegen ben gekomen op internet en de twee liedjes die ik gister het vaakst heb geluisterd.
 
Ik heb nu 2 bladzijdes, dit is de tweede bladzijde. De quote komt van Marilyn Monroe, echt een van mijn favoriete quotes.
 
Dit is dus mijn 'project' en ik ga het proberen vol te houden (Want dat lukt nooit zo goed...) zodat het schriftje vol komt. Lijkt het jullie een leuk idee om ook te doen of zijn jullie al bezig met zoiets als dit?  
 
Edit: Het is alweer over hoor, mijn 'dagboek' -fase. Ik ben het schriftje vergeten bij mijn vader toen ik naar mijn moeder ging... Oeps.
 

You Might Also Like

2 reacties

  1. Gooooood ideaaaa!! :D
    Ik volg je nu ook!
    Ik suport iedereen die in een 'dagboek-schrijf-fase' zit haha, ik schrijf zelf ook namelijk! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt voor het terugvolgen! ;D
    Haaha okee ! Leuk !
    x

    BeantwoordenVerwijderen