Herfst/winter modetrends van 2012

De herfst komt er weer aan en daarna komt de winter. Anders gezegd: Het wordt weer kouder. En met koud weer heb je andere kleding nodig. Nat...

De herfst komt er weer aan en daarna komt de winter. Anders gezegd: Het wordt weer kouder. En met koud weer heb je andere kleding nodig. Natuurlijk wil je er tijdens de herfst en winter ook stylish uitzien, daarom vertel ik jullie welke kledingstukken je moet hebben deze herfst en winter.

Een grote gebreide trui:
Dit vind ik zo leuk! Heerlijk. Grote, gebreide trouwen zijn super hot deze herfst/winter. In kleuren zoals zwart, poederroze, nude of donkergroen, maar ook leuk met een print erop. Hoe fijn is het om in zo'n grote, dikke trui weg te kruipen op de bank met een lekkere kop warme chocolademelk? Love it.


Legging met print:
Een legging met aparte print is echt een musthave deze winter. Gecombineerd met een grote, gebreide trui staat-ie echt super leuk. Een legging met een tribal print, met kruisjes, of een leuk zwart-wit printje is toch super leuk? Je kunt het bovendien heel leuk combineren. Leren leggings zijn trouwens ook super hot deze herfst/winter!


Bikerjack:
Deze musthave was al een trend in de lente en hij bijft: De bikerjack. Het perfecte jasje voor als de zon schijnt, maar het toch frisjes is. Zwart met studs is-ie héél gaaf. Maar zwart is niet de enige kleur. Groen, geel, rood, alles kan. Bovendien is dit jasje, wederom, weer superleuk te combineren.

Studs:
Studs zijn helemaal in deze zomer. Op bikerboots, een stoer jack, blousjes, broeken etc. Super stoer en super goed te combineren met alle trends, ook van hierboven.

Tot slot nog 2 looks die ik echt super leuk vind:


Die schoenen MOET ik hebben!

Dit was mijn artikeltje over de trend van herfst/winter 2012/2013. Zelf vind ik deze trends/kledingstukken echt super leuk en ik wil het zeker weten hebben. Ik houd jullie op de hoogte van de komende trends. Hopelijk vonden jullie het leuk.
Welk kledingstuk zou jij graag in je kast hebben hangen?



Bron(nen): Trendstyle, StyleToday || Foto's: WeHeartIt

You Might Also Like

0 reacties