Beauty tag: Seven deadly sins of beauty.

Al erg lang wilde ik een beautytag invullen. Eindelijk heb ik een leuke tag gevonden. Deze tag bevat zeven beautyvragen die met de zeven zon...

Al erg lang wilde ik een beautytag invullen. Eindelijk heb ik een leuke tag gevonden. Deze tag bevat zeven beautyvragen die met de zeven zondes hebben te maken. Ben ik schuldig of onschuldig?


Hebzucht.

Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is het duurste?
Mijn goedkoopste beautyproduct is sowieso de Catrice Ultimate Coulor lippenstift, die kostte maar €5,-.
Maar mijn duurste product kan ik zo even niet bedenken. Ik denk mijn Ninia Ricci parfum, maar ik weet niet hoe duur die is.

Woede.

Met welke beautyproduct(en) heb je een haat/liefde relatie?
Zeker weten met mijn eyeliner van Essence. Nooit lukt het om een perfect lijntje boven mijn oog te trekken. Ik word gelijk chaggerijnig als ik het verpest. Maar aan de andere kant kan ik niet zonder eyeliner. Gelukkig lukt het steeds beter.

Gulzigheid.

Wat zijn je lekkerste beautyproduct(en)?
De 'douchefoam' badschuimen van Rituals! Die zijn zo geweldig. De geur, de substantie, heerlijk gewoon. Ik heb er 3 geprobeerd, jammer genoeg zijn ze nu op.

Luiheid.

Welke product(en) verwaarloos je uit luiheid?
Oh, even denken hoor... Een bepaalde tonic van Nivea. Die is nu uiteindelijk toch wel op, maar ik heb er een lange tijd over moeten doen. Nadat ik mijn make-up met een gezichtsreiniger er had afgehaald, had ik gewoon geen zin meer om ook nog met een tonic over mijn gezicht te gaan, na zo'n drukke schooldag...

Trots.

Welke producten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Dat zijn toch wel mijn mascara en foundation. Hoewel ik foundation de laatste tijd alleen maar als concealer gebruik. Zonder kan ik gewoon niet, een klein beetje foundation hier en daar, geeft me toch een beetje zekerheid over een gave huid. En tja, mascara. Dat moet ik gewoon ophebben als ik de deur uitga, anders voel ik me echt niet fijn.

Lust.

Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Oeh, dat zijn de ogen. Vooral blauwe ogen vind ik mooi. Als ze eruit knallen en je eigenlijk alleen de ogen van de jongen ziet glinsteren... Wauw. Een leuke kledingstijl vind ik ook sexy.
Jaloezie.

Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Uhm... Ik denk een lekkere parfum. Met een zomerse, fruitige geur.
Of make-up van een paar dure merken, zoals Chanel.

Je kunt deze tag gerust overnemen als het je leuk lijkt om deze in te vullen.
Ik vind het erg leuk om ze te lezen, dus als je deze tag hebt overgenomen, zet dan een link in de comments.

You Might Also Like

2 reacties

  1. Kan mezelf helemaal vergelijken met je zelfvertrouwen gedeelte. Met een egalere huid voel je je gewoon beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en handig om te lezen! Ik heb foundation zelf vroeger ook veel gedragen, maar nu nooit meer. En dat voelt zoveel beter :)

    BeantwoordenVerwijderen