Blog break.

Hey lieve followers, bloggers en lezers. Jullie zijn er vast al achter dat ik de laatste tijd superweinig artikels heb geplaatst. Dit komt...

Hey lieve followers, bloggers en lezers.
Jullie zijn er vast al achter dat ik de laatste tijd superweinig artikels heb geplaatst.
Dit komt omdat ik hard aan mijn school werk en ik heb de laatste tijd weinig inspiratie omdat er gewoon veel gebeurt (is) op dit moment.

Ik ben verder gegaan op Tumblr. Hier druk ik mijn gevoel uit door middel van plaatjes, teksten en quotes. Neem een kijkje: www.flyingfarfalla.tumblr.com Hopelijk begrijpen jullie mij een beetje.
Het feit dat ik een pauze neem in het bloggen betekent absoluut niet dat mijn liefde voor beauty en mode is gestopt! Ik ben er nog steeds gek op.

Ik ga zeker niet stoppen met bloggen, ik ga deze blog ook niet stopzetten. Ik heb er veel op bereikt vind ik zelf. Ik zit gewoon even in een lastige periode en ik moet veel aan school werken.
Ik kom gauw weer terug! Alsjeblieft, unfollow mij niet, het spijt me dat ik niks van me heb laten horen.


Veel liefs, Romana.
                                     

You Might Also Like

0 reacties