Niet geslaagd...

Haren gekruld, prachtige makeup en een nieuw shirtje gekocht. Allemaal voor niks. Hup, in totaal €30,- euro uit het raam... Ik zou 6 apri...


Haren gekruld, prachtige makeup en een nieuw shirtje gekocht. Allemaal voor niks. Hup, in totaal €30,- euro uit het raam...

Ik zou 6 april naar discotheek Eclipse gaan, maar dat is alles behalve gezellig geworden.
Samen met 3 vriendinnen vertrok ik rond half 8 naar Rotterdam. Ik ben er al heel vaak geweest, dus ik wist wat mij te wachten stond: Een leuke avond met leuke muziek en leuke jongens. De rij was erg lang toen we aankwamen en het duurde redelijk lang tot we binnen waren. In het begin was het heel rustig, maar dat was meestal zo aan het begin van de avond. Om 9 uur was het nog rustig, niemand dansten de de muziek was niet héél geweldig. We liepen naar de toiletten en bespraken of we wilde blijven of niet. Uiteindelijk belde ik mijn vader op om te vragen of hij ons kon ophalen. Rond kwart over 9 liepen we de discotheek uit. De rijen waren nog heel lang, dus misschien kon het nog drukker worden, maar het was al te laat. Mijn vader kwam er al snel aan en we vertrokken naar huis. Een kwartier later waren ik en een vriendin weer bij haar huis.
Dag mooie krullen, makeup en €30,- in totaal...

Tumblr_lzkef5p2sq1qfk07xo1_500_large

We waren 4 maanden niet geweest dus het kan zijn dat er in die tijd veel is veranderd. In ieder geval is het een goede les en ga ik voortaan ergens anders heen. Iemand suggesties?

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik had pas schoolfeest in Eclipse. Het was ook echt super rustig, ik was er 9 uur, om 10 uur begon het pas een beetje druk en leuk te worden. ik was er vorig jaar toen het nog Outland was niet geweest, dus ik kan niet vergelijken. & schoolfeest is ook wel iets anders natuurlijk, maar in elk geval snap ik wel wat je bedoelde met dat het zo rustig was en niet echt gezellig. Alleen waarschijnlijk werd het een uurtje later ofzo wel drukker. Dat mag ik in ieder geval hopen...
    xo

    BeantwoordenVerwijderen