Yeah, het is officieel lente!

Ik heb al verteld over de trends voor de zomer en lente qua kleding. Natuurlijk is het niet geheel onbelangrijk om te weten wat helemaal ...

Ik heb al verteld over de trends voor de zomer en lente qua kleding. Natuurlijk is het niet geheel onbelangrijk om te weten wat helemaal 'hot' is qua makeup deze lente. Ik vertel je, wat je absoluut móét hebben in je stash deze lente.


Als eerst zijn felle lippen dé trend deze zomer/lente. Koraalrood, oranje, felrood, maar ook roze doet het goed deze zomer/lente. Wel een heel belangrijke en logische tip: Laat de rest rustig. Ga niet ook nog je ogen helemaal vol poederen met paarse oogschaduw.

Een andere trend, die ik heel leuk vind, is de 'nude-trend'. Je kent hem vast wel, omdat deze trend al eerder helemaal hot was. Het is bij deze trend heel belangrijk om je huid er goed verzorgd uit te laten zien. Niet alleen voor op je gezicht is deze trend leuk, ook je nagels kun je helemaal nude-proof maken. Essence heeft een leuke lijn met nude nagelakjes voor een betaalbare prijs.

Een mooi gloeiend, stralend gezichtje is ook helemaal 'in' deze zomer. Een stralend gezicht kun je creeëren met high lighter, bronzer, en blush.

Pastel is niet alleen in qua kleding, maar ook qua makeup. Op je ogen, op je lippen, (Bijvoorbeeld mooie, zachtroze lippen.) en op je nagels. O.a. Miss Sporty verkoopt super schattige pastel kleurtjes, voor (alweer) een betaalbare prijs.

Nog een trend is de metallic-trend. Vooral op je ogen staat deze trend goed. Ook voor een feestje is deze trend heel leuk. Het staat ook mooi om bij matellic oogschaduw een dun lijntje eyeliner te dragen.

Ik ben helemaal 'in love' met de pastel-trend! Ook de 'nude-trend' vind ik leuk. Welke trend ga jij zeker dragen deze zomer/lente?

You Might Also Like

1 reacties