Stop Kony 2012.

Hebben jullie het filmpje gezien? Een man, heeft de wereld op zijn kop gezet. Zijn doel is, (En inmiddels ook van vele andere.) om een vrese...

Hebben jullie het filmpje gezien? Een man, heeft de wereld op zijn kop gezet. Zijn doel is, (En inmiddels ook van vele andere.) om een vreselijke oorlog, stop te zetten.

De aanvoerder van het leger is Joseph Kony. Hij voert oorlogen met legers bestaand uit kinderen. De meisjes dienen als slaven en de kinderen worden getraint om hun o.a. hun eigen ouders te vermoorden. Het raakte mij zo diep. alsjeblieft, bekijk dit filmpje!


Vooral het stukje dat Jacob moet huilen, maakte mij emotioneel. Dat kind wil liever dood, dan dat hij doorleeft. Puur omdat hij zich geen toekomst kan voorstellen. Ik wil meedoen aan dit project, omdat het mij echt aan het denken heeft gezet. Wat als ik werd weggehaald bij mijn ouders om in een leger te moeten? Wat als ik werd getraind om mijn eigen ouders te vermoorden? Vreselijke gedachtes.
Het raakte mij zo diep dat ik dit wel moest delen. Ik vind dit project echt geweldig en ik hoop dat die man word opgepakt. Stop Kony 2012!


You Might Also Like

0 reacties