Review: Dream Nude Airfoam van Maybelline New York.

Mijn eerste review, spannend! Ik heb de Dream Nude Airfoam Foundation van Maybelline New York gekocht. Toen ik de reclame zag, was ik gelijk...

Mijn eerste review, spannend! Ik heb de Dream Nude Airfoam Foundation van Maybelline New York gekocht. Toen ik de reclame zag, was ik gelijk verkocht! ''Een foundation die je bijna niet voelt.'' Heerlijk leek me dat. Dus ik rende naar de winkel en kocht het product.




Het kleurnummer van de foundation die ik heb gekocht is 030 Sand. Het is iets donkerder  dan mijn huid, maar gemixt met een andere foundation of een beetje dagcrème, is die perfect. Wat ze in de commercial zeggen is helemaal waar; Je voelt de foundation bijna niet! Het product zelf is wel heel leuk, het is een soort mousse en als je het uitsmeert, is het gewoon foundation. De mousse smelt een beetje op je gezicht, heel leuk! De enige twee minpuntjes zijn wel dat  het niet heel goed dekt, en als je (per ongeluk) langs je gezicht gaat, gaat het er af en toe per ongeluk af. Maar als je het mixt met een andere foundation of een beetje dagcrème, is die perfect!

Het handigste is om het met je hand aan te brengen, dit staat ook op de verpakking. 
Het is heel belangrijk om van te voren even te schudden, anders mengt de foundation niet goed en dan wordt het te donker. Wat ik wel vaak heb is dat er soms wat te veel foundation uit de verpakking komt, maar de foundation is heel makkelijk van je hand te wassen. Ik vind de foundation in het algemeen heel erg fijn en wat ze in de reclame zeggen is zeker waar; Je voelt de foundation bijna niet zitten, en dat is ook het doel van het product! Ik geef de Dream Nude Airfoam foundation een 7,5.

You Might Also Like

1 reacties