My H&M Wishlist.

Yeah, de zomer komt eraan en dat betekent, een nieuwe garderobe vol met zomerkleding. Ik heb een lijstje samengesteld op de online shop van ...

Yeah, de zomer komt eraan en dat betekent, een nieuwe garderobe vol met zomerkleding. Ik heb een lijstje samengesteld op de online shop van H&M, met kleding die ik absoluut moet hebben. I'll show you what I want.

1: Het gaat bij deze foto om het shirtje, I love it. Gewoon met van alles te combineren en het valt mooi.
2: Oh, ik hou van deze oorbellen. Gewoon zo schattig en ik heb nieuwe oorbellen nodig.
3: Die oorbellen zijn ook zo leuk, met alles te combineren en het past bij me.
4: Die shawl vind ik echt geweldig. Leuk in de lente op een truitje, maar ook in de winter heel handig.
5: Oeh, die schoenen wil ik al zo lang, echt super cute.
6: Dit truitje vind ik ook helemaal geweldig. Leuk op een shortje of gewoon op een jeans.
7: Een ketting, I love necklaces. Een ketting kan gelijk een hele outfit specialer maken.
8: Weer een paar oorbellen. De roze kleur ertussen vind ik erg leuk.
9: Een simpel wit hempje. Ik heb ik 'nodig' voor de outfit van foto 16.
10: Weer een 'cropped' t-shirtje. Ik vind zulke truitjes echt leuk.
11: Bij dit plaatje gaat het om het broekje, altijd handig voor de zomer toch?
12: Dit vestje heb ik ook 'nodig' voor de outfit van foto 16.
13: Dit shirt past lekker bij de trend van deze zomer: Bloemenprint. Je hebt dit truitje ook met vogeltjes erop.
14: Een simpel gestreept truitje, altijd handig. En eh, strepen zijn de trend toch deze zomer?
15: Oeh, dit truitje is echt super schattig. Leuk voor in de zomer. Je hebt hem ook met bloemenprint en in het blauw.
16: Ik hou van de outfit op de foto en moet hem dan ook hebben. Het gaat op deze foto om het rokje, love it.

Hopelijk vinden jullie een artikel als deze leuk, en de toelichting erbij ook. Hebben jullie een wishlist?

You Might Also Like

2 reacties

  1. Aaaaah, ik heb ook altijd een lijst met dingen van de H en M die ik moet hebben! Ik vind het wel weer jammer dat ze sommige dingen niet in de winkel hebben hangen die op internet wel te krijgen zijn!

    Leuke blog, ik volg je! Volg je terug?

    xx Romy

    http://stories-of-a-student.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke wishlist!
    ik volg je , volg je terug?

    xxxxx Kate

    liefskate.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen