1. My life as Romana.

Een wekelijks artikeltje over grappige, leuke of heel vervelende dingen die ik meemaak in een week.  - Vakantie ! Pfew, even ...





Een wekelijks artikeltje over grappige, leuke of heel vervelende dingen die ik meemaak in een week. 

- Vakantie! Pfew, even bijkomen ...
- Ik ben een blog gestart op Blogspot!
- Ik luisterde het super leuke liedje ''Call me maybe'' van Carly Rae Jepsen, toen ik perongeluk op een ander filmpje drukte. Ik drukte op het 'terug' knopje, maar het filmpje was weg? Overal las ik berichtjes over dat het filmpje weg was... En het was zo'n leuk clipje!
- Mijn crush vertelt mij dat zijn telefoon word afgepakt midden in een ping-gesprek. Of zal het een smoesje zijn? Oh nee, oh nee, oh nee... Hij zou me toch niet irritant vinden?
- Nude nail polisch gekocht!

Hmm... Opzich wel een leuke week. Ik geef deze week een acht! Hoe was jullie week? 

You Might Also Like

0 reacties